Svi pričaju o reklami HZZ-a koja je, čini nam se, besmislenija i od one izjave ministrice rada o previše obrazovanih

"Ovaj spot upoznat će mlade sa svime što imaju na raspolaganju"

Tjedan nakon one sumanute izjave ministrice rada o previše obrazovanih u zemlji, Hrvatski zavod za zapošljavanje lansirao je reklamu koja bi, kako je najavio pomoćnik iste te ministrice trebala: “promovirati i upoznati mlade sa svime što imaju na raspolaganju i na koji način mogu ući u neke od programa aktivnih mjera zapošljavanja”.

Možda bi netko trebao javiti HZZ-u

Ali nikom nije baš jasno kako su to mislili postići ovim spotom. Reklama je, ukratko, osmišljena tako da Lana Jurčević pleše u nekom ljetnom baru, upoznaje zgodnog konobara koji joj donosi koktele i onda zajedno naprave nekoliko selfieja. U sljedećem kadru konobar čavrlja s prijateljima koji komentiraju da ima baš super posao. “Pa naravno da imam, i za sve je kriv Zavod”.

Možda bi netko trebao javiti HZZ-u da su sezonski fuševi na obali već zauzeti i da, možda, ljetni poslovi na određeno nisu neka trajna solucija za problem koji pokušavaju riješiti. Ljudi ih, usput, od jučer masovno vrijeđaju na društvenim mrežama.