Facebook je najavio da kreće s onom novom opcijom za selfije; i konačno je, totalno su pokrali Snapchat

Slično kao na snapchatu, ove poruke nestajat će za 24 sata

Ako ih ne možeš kupiti, iskopiraj ih, nova je strategija Facebooka u borbi za korisnike sa Snapchatom, piše Business insider. Facebook je pokušao kupiti Snapchat za tri milijarde dolara još 2013., a danas se čini kako je njegova budućnost inspirirana upravo tom aplikacijom.

Nova Facebookova mantra je ”camera is the composer”. Zuckerberg ju je navodno prvi put izrekao na sastanku sa zaposlenicima ovoga ljeta, a kompanija je od tada izbacila nekoliko opcija koje se mogu opisati jedino kao kopije Snapchata. Najočitija od njih je Instagramova (koji je u vlasništvu Facebooka) opcija Stories, koja je manje više klonira Snapchat.

Composer je ono gdje pišete statuse

Facebook polje u koje upisujete statuse ili lijepite linkove koje želite podijeliti zove ‘Composer’. To se polje u posljednjih deset godina zapravo i nije mijenjalo, iako je sam Facebook doživio brojne transformacije. Kako piše Business Insider, kamera bi trebala postati ključna komponenta ‘composera’.

Jučer su iz Facebooka najavili novu opciju ‘composera’ kojom će se moći objavljivati zabavni selfiji koji nestaju kroz 24 sata. Kako je Business Insideru rekao glasnogovornik Facebooka, nova opcija odgovor je na dva trenda na društvenim mrežama. Ljudi danas dijele više slika i videa no ikad i žele ih dijeliti samo s najbližim prijateljima, ne svima.

Oba se trenda odavno odvijaju na Snapchatu. Chris Cox, jedan od ključnih ljudi u Facebooku o novom fokusu na kameru govorio je početkom tjedna na konferenciji Wall Street Journala, kada je predstavljao novu Facebookovu opciju koja fotografije korisnika replicira u stilovima poznatih slikara.