Instagram planira veliku novost, aplikaciju za shopping

Još se ne zna kad bi nova, zasebna aplikacija trebala biti lansirana, ali očekivanja su golema

FOTO: Telegram

Instagram navodno radi na novoj, zasebnoj aplikaciji kroz koju će ljudi moći kupovati razne stvari, doznaje The Verge. Njihovi izvori tvrde da će aplikacija, koja bi se trebala zvati IG Shopping, online trgovinama omogućiti da direktno promoviraju i prodaju svoju robu. Dakle nakon kopiranja Snapchata sa svojim Storiesima te stvaranjem IGTV-a, konkurencije YouTubeu, Facebook će preko Instagrama pokušavati stvoriti vlastitu e-commerce platformu.

Aplikacija je trenutno još u fazi razvoja, stoga nije još jasno kada bi trebala biti lansirana, odnosno hoće li se to uopće dogoditi. No, izvori The Vergea tvrde da će to biti jedan od većih proboja na e-commerce tržište. Oko 80 posto Instagramovih korisnika već sada prati barem jedan poslovni profil, što je statistika koja bi mogla uvjeriti kompanije na pridruživanje novoj shopping aplikaciji.

Moraju ponuditi neku posebnu funkciju

Trenutno također nije jasno hoće li sadašnje Instagramove e-commerce usluge ostati unutar glavne aplikacije. Dakle, trenutno još uvijek ne znamo hoće li se i dalje u vašem feedu pojavljivati oglasi kompanija s ispisanim cijenama i direktnim linkom na kupnju tog artikla. Tu funkciju za kupovinu Instagram je polako počeo uvoditi još krajem 2016. godine.

Međutim, ako će aplikacija sadržavati sve moguće oglase stranica koje pratimo, sadržaj bi dosta brzo mogao postati jako dosadan i naporan. Instagram će morati ponuditi neku funkciju koja bi korisnike privukla na korištenje zasebne aplikacije. Primjerice, kada bi Instagram uveo direktno plaćanje iz aplikacije za više web trgovina, to bi bila funkcija koja bi sigurno privukla korisnike.

Recimo, za kupnju preko Asosa ili GearBesta, ne bi trebalo registrirati dva zasebna korisnička računa, niti bi oglas trebao voditi u drugu aplikaciju van IG Shoppinga, već bi se sve moglo obračunavati i kupovati preko aplikacije. Korisnicima bi bilo jednostavnije kupovati, a web trgovine bi mogle dobiti još jedan dodatni kanal za prodaju. S druge strane, postoji sasvim realna šansa da će se samo stvoriti novi kanal putem kojeg će influenceri promovirati proizvode, koji su, kao, ručno odabrani baš za njihove followere.