Nevjerojatan uspjeh Modela 3: Tesla je primila 200.000 prednarudžbi vrijednih 7.5 milijardi dolara
CEO Tesle Elon Musk objavio je nevjerojatne podatke
CEO Tesle Elon Musk predstavio je prototip novog Modela 3 u četvrtak navečer u Las Vegasu. U petak, Musk je na Twitteru objavio kako je njegova tvrtka ostvarila oko 180.000 narudžbi u 24 sata. Manje od dva sata kasnije, rekao je da je brojka bliža 200.000, piše Business Insider.
Po Muskovoj matematici, 180.000 tisuća narudžbi znači da će proizvođač zaraditi 7.5 milijardi dolara od buduće prodaje. Računica je bazirana na cijeni od 42.000 dolara po automobilu.
Osnovna cijena ovog modela iznosit će oko 35.000 dolara, ali se očekuje da će biti i skupljih modela.
Model 3 orders at 180,000 in 24 hours. Selling price w avg option mix prob $42k, so ~$7.5B in a day. Future of electric cars looking bright!
— Elon Musk (@elonmusk) April 1, 2016
Postoje i drugačije pretpostavke
Musk je, dakako, tu napravio neke pretpostavke, prema kojima bi svi oni koji su postavili depozit, kupili automobi u 2017. i 2018.
Thought it would slow way down today, but Model 3 order count is now at 198k. Recommend ordering soon, as the wait time is growing rapidly.
— Elon Musk (@elonmusk) April 1, 2016
Investitor David Packman je na Twitteru objavio kako je, ako 70 posto prednaružbi bude i realizirano po cijeni od 35.000 dolara, Tesla u posljednjih 24 sata prodala automobila u vrijednosti od 4.9 milijardi eura. Napisao je i to kako Tesla nije ništa platila na dodatne troškove poput oglašavanja.
Velika očekivanja
Osnovni Model 3 imat će ogromno stražnje vjetrobransko staklo, četvora vrata, prtljažnik s prednje i stražnje strane automobila, a predviđena je funkcija auto-pilota.
Definitely going to need to rethink production planning…
— Elon Musk (@elonmusk) April 1, 2016
Model 3 će s baterijskim sklopom od 80kWh s jednim punjenjem imati domet od oko 350 kilometara i ubrzanje od 0 do 100 km/h za šest sekundi. Ipak, najvažniji model za Tesla Motors, Muskov master plan s kojim kompanija cilja na masovno tržište, već čeka poprilično žestoka konkurencija.
Also, $0 spent on paid media/advertising, $0 paid to dealers, $0 spent on incentives or "sales event"
— David Pakman (@pakman) April 1, 2016
U 2015. godini Tesla Motors je udvostručio prodajne brojke, a s prodanih više od 50.000 vozila, Model S postao je najprodavaniji električni automobil. Nadaju se, da će prvenstveno zbog dobre prodaje Modela 3 do 2020. godine biti na 500.000 prodanih vozila godišnje.