Mediji javljaju da je Twitter sve bliže prodaji, navodno su zainteresirani Google i Salesforce
Vrijednost dionice Twittera skočila je za 20 posto i nastavlja rasti
Za preuzimanje Twittera interes je iskazalo nekoliko tehnoloških kompanija i uskoro bi mogla usljediti i službena ponuda, javlja CNBC. Njihovi izvori tvrde da kompanija Jacka Dorseyja navodno pregovara s nekoliko firmu, među kojima su Google i Salesforce.
Vijest je izazvala skok vrijednosti dionica na burzi za više od 20 posto, i nastavila se penjati nakon što je objavljena informacija da je Twitter potencijalno zainteresiran za postizanje sporazuma o kupoprodaji. Iako se sve što je za sada o tome poznato svodi na spekulacije, jedan od izvora tvrdi da pregovori poprimaju sve konkretnije razmjere i da bi mogli rezultirati dogovorom do kraja godine.
UPDATE: Twitter shares soared as much as 23% after @CNBC reported it may receive a bid for sale https://t.co/JC2owYauNl pic.twitter.com/CkuC0byWyl
— Bloomberg (@business) September 23, 2016
O Twitterovim problemima se manje više sve zna. Nakon spektakularnog izlistavanja na burzi 2014. godine, platforma se muči sa stagnacijom rasta korisničke baze, što se žestoko odrazilo na prihode i razdražilo ulagače. Kompaniju je napustio izvršni direktor Dick Costolo, a funkciju je preuzeo dva puta protjerani suosnivač društvene mreže Jack Dorsey, a već se tada počelo pričati da će Twitter ići u prodaju.
O prodaji se potiho priča više od godine dana
Od toga je prošlo već gotovo godinu dana, no sve poduzete mjere, uključujući restrukturiranje i smanjivanje radne snage, izbacivanje novih proizvoda poput Momentsa, dovođenje biznis mahera Omida Kordestanija, direktora za poslovne operacije u Googleu, nisu donijele željene rezultate.
Twitter Names Google’s Omid Kordestani As Its New Executive Chairman https://t.co/4Ge7dPTbgu via @TechCrunch pic.twitter.com/cZbqJ6MgL9
— Social Media News (@breakingsmnew) October 19, 2015
Ništa nije pomoglo, dionica je nastavila padati, a nedavno je jedna od ljutih dioničarki podignula i formalnu tužbu, tvrdeći da je firma obmanula investitore u pogledu ključnih parametara kojima se prati uspješnost i rast platforme, uključujući broj i angažman korisnika.
Kako sada stvari stoje, prodaja Googleu koji je oglašavanje na internetu doveo do razine umjetnosti, možda bi bilo i jedino dosta djelotvorno rješenje za nagomilane Twitterove probleme s privlačenjem novih korisnika i sve slabijim prihodima od oglasa.