Mediji javljaju da je Twitter sve bliže prodaji, navodno su zainteresirani Google i Salesforce

Vrijednost dionice Twittera skočila je za 20 posto i nastavlja rasti

Jack Dorsey, US CEO and co-creator of the online social networking service and microblogging serviceTwitter, is pictured during a visit on March 14, 2012 at the party's headquarters in Paris. Dorsey met the president of the MoDem centrist party and candidate for 2012 French presidential election. AFP PHOTO THOMAS SAMSON / AFP PHOTO / THOMAS SAMSON
FOTO: AFP

Za preuzimanje Twittera interes je iskazalo nekoliko tehnoloških kompanija i uskoro bi mogla usljediti i službena ponuda, javlja CNBC. Njihovi izvori tvrde da kompanija Jacka Dorseyja navodno pregovara s nekoliko firmu, među kojima su Google i Salesforce.

Vijest je izazvala skok vrijednosti dionica na burzi za više od 20 posto, i nastavila se penjati nakon što je objavljena informacija da je Twitter potencijalno zainteresiran za postizanje sporazuma o kupoprodaji. Iako se sve što je za sada o tome poznato svodi na spekulacije, jedan od izvora tvrdi da pregovori poprimaju sve konkretnije razmjere i da bi mogli rezultirati dogovorom do kraja godine.

O Twitterovim problemima se manje više sve zna. Nakon spektakularnog izlistavanja na burzi 2014. godine, platforma se muči sa stagnacijom rasta korisničke baze, što se žestoko odrazilo na prihode i razdražilo ulagače. Kompaniju je napustio izvršni direktor Dick Costolo, a funkciju je preuzeo dva puta protjerani suosnivač društvene mreže Jack Dorsey, a već se tada počelo pričati da će Twitter ići u prodaju.

O prodaji se potiho priča više od godine dana

Od toga je prošlo već gotovo godinu dana, no sve poduzete mjere, uključujući restrukturiranje i smanjivanje radne snage, izbacivanje novih proizvoda poput Momentsa, dovođenje biznis mahera Omida Kordestanija, direktora za poslovne operacije u Googleu, nisu donijele željene rezultate.

Ništa nije pomoglo, dionica je nastavila padati, a nedavno je jedna od ljutih dioničarki podignula i formalnu tužbu, tvrdeći da je firma obmanula investitore u pogledu ključnih parametara kojima se prati uspješnost i rast platforme, uključujući broj i angažman korisnika.

Kako sada stvari stoje, prodaja Googleu koji je oglašavanje na internetu doveo do razine umjetnosti, možda bi bilo i jedino dosta djelotvorno rješenje za nagomilane Twitterove probleme s privlačenjem novih korisnika i sve slabijim prihodima od oglasa.