Nestle je prva kompanija ikad koja je koristila Periscope za novu reklamnu kampanju
Čini se da se otvara sasvim novi način reklamiranja
Nestle je prva kompanija koja je iskoristila moć Twitterova Periscopea i iskoristila ga u svojoj novoj reklamnoj kampanji. Naime, u nedjelju su Twitter preplavili live streamovi korisnika koji jedu Nestleove Drumstick sladolede.
Angažirali su i nekoliko utjecajnih ljudi s društvene mreže, kako bi korisnike potaknuli da čine isto što i oni. “Ovi kreatori sadržaja redovito svojim sljedbenicima na Periscopeu pričaju svoje priče, pa smo uzbuđeni vidjeti što će učiniti s Drumstickom”, kazala je Meredith Saxe, Drumstickova brend menadžerica.
U svakom je streamu isti hashtag – #ad, koji označava reklamu, a koriste ga i utjecajni ljudi s društvenih mreža u svojim postovima na Instagramu, Twitteru, Facebooku, Vineu i drugima.
https://twitter.com/Drumstick/status/612742414755864577
Svaki stream je bio i tvitan
Obzirom da su računi na Periscopeu automatski spojeni s onima na Twitteru, svaki je stream odmah bio i tvitan. Koristeći promotivne tvitove Nestle se pobrinuo da njihove reklame dođu do što je moguće većega broja ljudi, a i stotinjak entuzijasta na društvenim mrežama prošloga je vikenda stalno tvitalo o Drumsticku.
https://twitter.com/Drumstick/status/612682101712928768
Na taj se način stream uživo polako, ali sigurno nameće kao još jedan alat za reklamiranje. “Ovo je nešto što nam je bilo u interesu već duže vrijeme, ali morali smo pronaći pravoga klijenta i partnera koji dijeli našu viziju”, kazao je Ted Murphy, direktor Izeae, tvrtke koja spaja stvaratelje sadržaja za društvene mreže i velike brendove.
Nestlé Will Be the First Brand to Run a Sponsored Periscope Stream https://t.co/lqZKXadrRk pic.twitter.com/6qIukSpyFN
— Lia Haberman (@liahaberman) June 20, 2015
I iako je Nestleov Drumstick bio tek test, Izea bi uskoro mogla svoje ljude na Periscopeu učiniti još dostupnijima još širem spektru brendova. “Ukoliko ovo poluči rezultat kakvom se nadamo i kakav očekujemo, tad ćemo Periscope dodati na našu platformu za buduće projekte”, zaključio je Murhpy.