Nestle je prva kompanija ikad koja je koristila Periscope za novu reklamnu kampanju

Čini se da se otvara sasvim novi način reklamiranja

FOTO: Twitter

Nestle je prva kompanija koja je iskoristila moć Twitterova Periscopea i iskoristila ga u svojoj novoj reklamnoj kampanji. Naime, u nedjelju su Twitter preplavili live streamovi korisnika koji jedu Nestleove Drumstick sladolede.

Angažirali su i nekoliko utjecajnih ljudi s društvene mreže, kako bi korisnike potaknuli da čine isto što i oni. “Ovi kreatori sadržaja redovito svojim sljedbenicima na Periscopeu pričaju svoje priče, pa smo uzbuđeni vidjeti što će učiniti s Drumstickom”, kazala je Meredith Saxe, Drumstickova brend menadžerica.

U svakom je streamu isti hashtag – #ad, koji označava reklamu, a koriste ga i utjecajni ljudi s društvenih mreža u svojim postovima na Instagramu, Twitteru, Facebooku, Vineu i drugima.

https://twitter.com/Drumstick/status/612742414755864577

Svaki stream je bio i tvitan

Obzirom da su računi na Periscopeu automatski spojeni s onima na Twitteru, svaki je stream odmah bio i tvitan. Koristeći promotivne tvitove Nestle se pobrinuo da njihove reklame dođu do što je moguće većega broja ljudi, a i stotinjak entuzijasta na društvenim mrežama prošloga je vikenda stalno tvitalo o Drumsticku.

https://twitter.com/Drumstick/status/612682101712928768

Na taj se način stream uživo polako, ali sigurno nameće kao još jedan alat za reklamiranje. “Ovo je nešto što nam je bilo u interesu već duže vrijeme, ali morali smo pronaći pravoga klijenta i partnera koji dijeli našu viziju”, kazao je Ted Murphy, direktor Izeae, tvrtke koja spaja stvaratelje sadržaja za društvene mreže i velike brendove.

I iako je Nestleov Drumstick bio tek test, Izea bi uskoro mogla svoje ljude na Periscopeu učiniti još dostupnijima još širem spektru brendova. “Ukoliko ovo poluči rezultat kakvom se nadamo i kakav očekujemo, tad ćemo Periscope dodati na našu platformu za buduće projekte”, zaključio je Murhpy.