Ispitana odgojiteljica iz osječkog Doma Klasje, koja je divljački urlala na djecu za koju je trebala brinuti

Telegram je nedavno objavio uznemirujuću snimku koja je razotkrila užas koji se događa u toj ustanovi

FOTO: Pixsell

U Općinskom državnom odvjetništvu u Osijeku ispitana je 59-godišnjakinja zbog sumnje da je kao zaposlenica u jednoj javnoj ustanovi “počinila kazneno djelo povrede djetetovih prava na štetu nekoliko djece”.

DORH ne navodi identitet žene koju se sumnjiči da je “svojim ponašanjem ugrozila pravilan psihološki razvoj djece te ih izložila prekomjernoj patnji”, no Telegramu doznaje da se radi o zaposlenici u osječkom Domu Klasje.

Telegram je prošlog tjedna objavio uznemirujuću snimku koja je razotkrila užas u ustanovi – u koju su sklonjena djeca za koju su Centri za socijalnu skrb, a potom i sudovi, odlučili da će bolje uvjete života imati u domu. Na snimci se ridanje djece isprepliće s uvredama odgojiteljica koja, među ostalim, izgovara ”manijače glupi”, ”krava si glupa, zajebavaš”, ”dobit ćeš po pički”.

Užas za koji se nikad ne bi saznalo

Snimka u čijem je posjedu Telegram otkriva užas za koji se nikad ne bi saznalo da roditelji dvoje djece u dobi od nepune tri, odnosno pet godina, nisu bili dovoljno prisebni i iskoristili nevjerojatan stjecaj okolnosti. Majka te djece i njihov otac žive u ne baš sređenoj izvanbračnoj zajednici u jednom slavonskom gradiću.

Njih su dvoje 12. lipnja nazvali fiksni broj Doma Klasje kako bi se raspitali o svoje dvoje djece koja su ondje smještena. Vrlo vjerojatno je netko od djece podigao slušalicu pa su, kad se veza uspostavila, majka i otac začuli su užasan dječji plač, a potom i histerične ispade odgojiteljice. Majka je bila pribrana pa je svojim mobitelom počela snimati ono što se čulo iz slušalice mobitela njenog nevjenčanog supruga, koji je tog prijepodneva nazvao Dom Klasje.

Osnivač doma Klasje je Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike. Na službenim mrežnim stranicama Doma Klasje stoji kako je njihova uloga ”omogućiti uvjete u kojima će sva djeca biti odgajana u poštovanju, vrednovana i zbrinuta na principima jednakosti i demokracije” te kako će ta ustanova ”pomoći djeci da iskoriste sve svoje mogućnosti kako bi izrasla u zadovoljne i odgovorne građane ovog društva”.