Cijenjena TV kolumnistica nekog portala tvrdi da je T-com lažirao njen potpis i prevario je

T-com je navodno lažirao potpis na zahtjevu za prebacivanje broja

06.11.2008., Zagreb – U Bocarskom domu otvoren cetvrti po redu dan karijera u organizaciji web stranice mojposao. Na sajmu se predstavlja 57 izlagaca iz svih sektora gospodarstva. Prisutnima se obratio i Nenad Bakic, direktor grupe Selectio te Drenislav Zekic iz podravke. Stand hrvatskog telekoma. Photo: Marko Lukunic/Vecernji list
FOTO: PIXSELL/Pixsell

Zrinka Pavlić, cijenjena TV kolumnistica, danas je objavila Facebook status o kojem svi pričaju, a u kojem tvrdi da je T-com lažirao njen potpis. Do problema s najvećim hrvatskim telekomom došlo je prilikom prebacivanja s B.net-ove usluge na T-comovu. Uz brojne probleme koji su pritom nastali, prebačen i broj njena telefona, s VIP-a na T-com, iako to nikad nije tražila. Pavlić danas kaže da je dobila fotokopiju tog zahtjeva koji je sadržavao njen potpis i koji je u potpunosti krivotvoren (za još priča o krivotvorenim dokumentima, kliknite ovdje).

Sjećate se moje sage s Hrvatskim Telekomom? One u kojoj su sprčkali sve što su mogli sprčkat i na kraju mi, ničim…

Gepostet von Zrinka Pavlić am Donnerstag, 23. April 2015

NOVO: Zrinka Pavlić izrazila je nezadovoljstvo što je Telegram, u ovoj priči o njenom statusu, objavio da je suradnica Tportala. Redakcija Telegrama želi izjaviti da u tome nije bilo nikakve maliciozne namjere, niti smo na bilokoji način isticali činjenicu da je taj portal dio grupacije o kojoj je pisala. Dapače, to se u tekstu uopće ne spominje. Zrinka Pavlić javna je osoba, poznata korisnicima upravo radi svog javnog djelovanja na vrlo popularnom portalu; njeni problemi s telekomom zbog toga imaju još snažnije implikacije za zaštitu drugih potrošača koji se možda nalaze u sličnoj situaciji. Činjenica da se radi o poznatoj i iznimno cijenjenoj kolumnistici ovoj priči daje veću razinu relevantnosti od, recimo, neprovjerenih komentara anonimnih korisnika. Kao što je jedan korisnik komentirao: “Ovo se dešava hrvatima svakodnevno ali nažalost nemaju novinski prostor ispred sebe da se nekome požale, u svakom slučaju sretno gospođo zrinka”. To je bila jedina namjera navođenja mjesta na kojem Zrinka Pavlić djeluje. Redakcija Telegrama ispričava se ukoliko smo time nekog uvrijedili.

Cijelu priču o problemima s T-Comom Zrinka Pavlić ispričala je na svom Facebooku početkom travnja. Obzirom da je status bio javan, prenosimo ga u cijelosti.

Nemam inače običaj pisati Facebook statuse koji se čitaju kao prilog iz "Potrošačkog koda", ali sada moram jer sam…

Gepostet von Zrinka Pavlić am Mittwoch, 8. April 2015

Nemam inače običaj pisati Facebook statuse koji se čitaju kao prilog iz “Potrošačkog koda”, ali sada moram jer sam zbilja neizmjerno ljuta i eksplodirat će mi žila u mozgu ako s nekim ne podijelim svoju bol.

Dakle, ovako.

17. 12. prošle godine potpisala sam zahtjev za zasnivanjem pretplatničkog odnosa s T.comom. U tom sam zahtjevu vrlo točno precizirala što želim – paket s dvije fiksne linije, kabelskom televizijom, dodatnim kabelskim paketom, HBO+Cinemax paketom, DVA receivera (jer majka i ja funkcioniramo kao dva kućanstva kada je riječ o televiziji ;)) i samo jednim mobitelom. Drugi mobitel nisam htjela prebaciti iz Vipa i s Vipom sam u međuvremenu (krajem prvog mjeseca) sklopila dvogodišnji ugovor, što zacijelo ne bih napravila da sam se htjela prebaciti drugom operateru. SVE gore napisano sam IZRIČITO naglasila prilikom potpisivanja zahtjeva, sve gore napisano je IZRIJEKOM NAVEDENO u zahtjevima.

NIŠTA od mojih zahtjeva nije provedeno kako treba. APSOLUTNO NIŠTA. SVE što su mogli sjebati, sjebali su. Razmjeri njihovog zajeba bili bi komični da me na kraju nisu skoro doveli do ozbiljne psihičke krize i da me možda neće i vrlo ozbiljno financijski oštetiti.

Prvo i prvo, do 25. 02 se nije događalo ama baš ništa. I dalje sam televiziju i fiksni koristila preko B.neta, mamin mobitel je i dalje bio na Vipu. U redu, bili su Božići, Nove godine, Kurban bajrami, Kuala Lumpuri, votevr. Čekanje se u cijeloj priči pokazalo kao najmanji problem.

E, onda se negdje oko 25. 02. pojavio striček tehničar. Naime, nazvao je striček tehničar. On bi nas došao prespojit na T.com. U redu, super, imate li, kao što smo izričito molili, dva receivera? Nemam, nikad ne donosimo dva receivera. Uvijek prvo spojimok jedan, pa za par dana dobijete drugi. Da skratim priču, neću napominjati da sam ja prilikom potpisivanja zahtjeva IZRIČITO MOLILA i rekla da ću posebno platiti samo neka odmah donesu dva receivera i da su nam rekli da budu. Nisu. Okej. Čekali smo drugi receiver. Ne dva nego deset dana. Ali ajde. Rekoh da je čekanje najmanji problem.

Već malo veći problem bio je taj što nas je striček tehničar prespojio na T.com tako da nakon što je otišao, mamin se telefon mogao dobit ako ste zvali moj broj, a mene ste mogli dobit ako zovete mamin broj. OK, također nevelik problem – same smo skužile kak preštrikat kabele na ruteru.

E, ali onda je ispalo da nas ne može dobiti NITKO TKO ZOVE IZVAN T.COMOVE MREŽE! Nitko. Ni iz zemlje ni iz inozemstva. Ako si nas htio nazvat, morao si imat broj u T.comu ili ti je teta s druge strane javljala da si birao broj koji ne postoji. Nakon tri dana i razgovora s tri tisuće službenika službe za korisnike, taj su bug otklonili.

Kabelsku televiziju smo, naravno, dobili samo s osnovnim paketom, iako je na zahtjevu pisalo da hoćemo i HBO+Cinemax i dodatni paket. Trebalo je otprilike deset dana da shvate oboje. U međuvremenu su nam naizmjence uključivali pa isključivali jedan pa drugi. Službenici službe za korisnike već i moju mamu i mene poznaju po glasu. I mi njih po imenima. “Jel ti se javio Emil ili Edita?” – “Kaj veli Armin, jel prošao na Osnovama elektrotehnike?”

Mobitel. Isukrste bože, MOBITEL! Na zahtjevu koji upravo gledam (jer sam se morala još jedanput uvjeriti da nisam u međuvremenu doživjela amneziju) IZRIJEKOM stoji da u taj neki family paket želimo ubaciti TAJ-I-TAJ broj, odnosno mamin broj mobitela, koji više nije bio pod ugovornom obvezom u Vipu.

Zahtjev za tim smo, kao što rekoh, podnijeli 17. 12., ali ništa se nije događalo još dulje nego s ostatkom paketa (koji su došli uključivati 25. 02.). Na kraju smo ih nazvali da pitamo što je s tim jer je mama 24. 03. putovala u Ameriku pa je htjela imati aktivan hrvatski mobitel dok je tamo (do kraja sedmog mjeseca). Uvjeravali su nas da budu. I onda nas jednog dana obavijestili da će mobitel biti uključen u T.com mrežu – pogodite kojeg datuma – 24. 03. 2015. između 8 i 11 ujutro. Dakle, točno na dan kada mama putuje.

Pokušavale smo, nazivale, podnosile zahtjeve, slale mailove, molile i kumile da to bude prije 24. 03. ili neka otkažu prebacivanje – ŠTANGA. NE, ONI TO NIKAKO NE MOGU! SAMO I ISKLJUČIVO 24. 03. IZMEĐU 8 I 11 SATI.

Nekako smo se pomirile s time. Kao, avion joj ionako ide tek oko 1 popodne pa bude već nekako to izhendlala prije. Došao je 24. 03. i Vip ju je, naravno, isključio iz svoje mreže. Ubacili smo T.comov SIM – ništa. Nazvali službu za korisnike, gdje nam je rečeno da treba 24 sata da se to aktivira. Ali gospođo, nama su napisali između 8 i 11, korisnica linije putuje u Ameriku. Ma, nema vam to veze, bude proradio mobitel u Americi.

Naravno da nije. Mora ga se aktivirati (ostvariti prvi poziv) iz matične mreže. Počeli su nam bajati još nekakve triper kombinacije – da ja dođem u T centar, uzmem novi SIM, aktiviram liniju preko svojeg telefona, a onda taj SIM pošaljem mami u Ameriku, bla, bla, bla… nakon svega smo odlučile da može izdržati bez hrvatskog mobitela tamo (ima američki), a ne da si još stvaramo dodatne troškove slanja DHL-om ili štajaznam.

No priča nije gotova.

Čak nije ni kraj to što su nas u međuvremenu zbog nečega prebacili s jednog paketa na drugi (ne znam točno zašto, ali slutim da su nešto gadno zajebali s našim zahtjevom pa to ispravljaju u hodu) pa su nam opet par dana bili isključeni dodatni paketi na kabelskoj, zbog čega sam opet pročavrljala s Emilom, Editom i Arminom.

Finale je nastupilo danas.

U jednom sam trenutku na svojem mobitelu primijetila da više nemam vezu s mobilnom mrežom. Vip me otkačio. Budući da mi računi idu na trajni nalog, znala sam da razlog ne može biti neplaćeni račun pa sam nazvala njihovu službu za korisnike (s fiksnog telefona, naravno, što je još jedan bespotreban trošak).

Ondje mi je ljubazni službenik objasnio da je moj broj s današnjim datumom PREBAČEN IZ VIP U T.COM MREŽU!!! Moj broj, koji NIKADA nije bio ni na jednom zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa, za koji sam IZRIČITO REKLA DA GA NE ŽELIM PREBACIVATI, za koji su u jednom trenutku ti kreteni već bili poslali zahtjev Vipu pa me njihov službenik nazvao i upozorio me da ću platiti visoke penale jer sam pod ugovornom obvezom – nakon čega sam ja nazvala T.com i natjerala ih da provjere zahtjev, na što su me uvjerili da je sa zahtjevom sve u redu, da tog broja (mojeg mobitela) nema na zahtjevu i da neće biti prebačen.

E, pa danas je prebačen. Vip ne može ništa učiniti zato što su dobili zahtjev od T.coma da im prepuste taj broj i oni su im po zakonu dužni prepustiti taj broj. Taj broj više nije u njihovoj ingerenciji i oni ga ne mogu aktivirati. Mogu mi, međutim, uz sljedeći račun (koji se formira ovih dana i koji će mi krasno nasjest trajnim nalogom) naplatiti penale koji u mojem slučaju mogu iznositi i PET TISUĆA KUNA.

Što na to kažu u T.comu?

Doslovno prenosim: “Oprostite, mi vam se ispričavamo, došlo je do pogreške.” I sami su provjerili zahtjev, i sami su vidjeli da u zahtjevu NIGDJE ne stoji taj broj mobitela, i samima im je jasno da su zajebali jer, osim što su izveli cijeli taj ršum s Vipom, NIKADA MI NISU POSLALI NOVU SIM KARTICU.

I što sada ja mogu učiniti? Moram otić u najbliži T centar je jedino tako, uz moju fizičku prisutnost (valjda im treba moj DNA, ne znam koji je drugi kukurijek posrijedi) mogu poništiti prebacivanje broja u svoju mrežu. Moram Vipu napisati pismeni prigovor sa skeniranom osobnom iskaznicom, potpisom i valjda KAPIMA KRVI DJEVIČANSKOG JEDNOROGA da bi oni U ROKU OD PETNAEST DANA mogli vidjeti što će sa mnom. Bilo bi mi dobro i otići u banku poništiti trajni nalog da mi Vip svojim penalima ne poždere lovu za račune, kruh, mlijeko i psihoterapeuta koji mi je nakon ovoga nužan.

Moram, dakle, potrošiti jedan cijeli radni dan na skakutanje od ustanove do ustanove (usput, Vipu sve ono moram poslati FAKSOM jer nemam pojma zašto mail nije dovoljno dobar, a ja faks nemam pa to moram s pošte). I sve to moram učiniti zato što je netko u T.comu tako MAESTRALNO zajebao sve što je mogao zajebat da to graniči s kriminalom.

Naravno, u međuvremenu mi je stigao prvi mjesečni račun za korištenje T.comova novog paketa. Gledajući ga, ne znam bih li nad njim plakala ili se histerično smijala. Oni, dakle, očekuju da im sve ovo gore što sam doživjela – JOŠ I PLATIM????

P.S. Oni koji su dovde pročitali status vjerojatno se pitaju ODAKLE ONDA T.comu moj broj mobitela. Vjerujte mi, I JA SE TO PITAM. Nemam blage veze, nemaju blage veze ni one osobe u toj firmi s kojima sam razgovarala, ali pretpostavljam da je netko negdje ultrapametno prepisao moj BROJ ZA KONTAKT i stavio ga u nekakav zahtjev (koji, btw, službeno ne postoji).

P.P.S. I da, naravno, ja sam sada bez mobilne linije.