Facebook s jednom oglašivačkom kompanijom priprema jutarnji talk show

Jutarnji talk show pojavljivat će se u našem News Feedu tijekom tjedna

Mark Zuckerberg
FOTO: Scott Beale/Flickr

Facebook se udružio s oglašivačkom agencijom DigitasLB kako bi lansirao novi live stream jutarnji program koji će se zvati Rise and Shine. Riječ je programu koji je zamišljen kao kombinacija lokalne vremenske prognoze, vježbanja, recepata te sličnih talk show sadržaja.

Trebao bi se pojavljivati u News Feedu, ali i na posebno dizajniranoj Facebook stranici tri do pet dana u tjednu. Iako Facebookov kreativni studio trenutačno pomaže Digitasu u razvoju i produkciji ovog showa, sav njegov sadržaj bit će u vlasništvu agencije.

Svaka epizoda bit će sponzorirana i odobrena od strane jednog od mnogobrojnih klijenata ove agencije, a navodno je riječ o velikim igračima poput Sonyja i Durexa.

Facebook radi na velikoj video platformi

“Show će se pojavljivati tijekom jutarnjih sati kad ljudi ustaju i kad bi im dobro došlo malo sadržaja da se pokrenu ujutro. Bit će to nešto što će vas nasmijati, nasmiješiti i potaknuti na razmišljanje”, komentirao je Keenan Pridmore, voditelj Facebookovog kreativnog studija, piše Mashable.

Ovaj projekt dolazi kratko nakon što je Facebook počeo svoja velika ulaganja u video platforme koje prenose sadržaj uživo te plaćati velikim kompanijama poput BuzzFeeda i New York Timesa za produciranje takvih sadržaja.