Activision Blizzard akvizicijom King Digitala stvorio najveću gamersku mrežu na svijetu

Sporazum o preuzimanju od 5,9 milijardi dolara zaključen je prošle godine

FOTO: Activision Blizzard

Jedan od najvećih svjetskih proizvođača video igara Activision Blizzard u čijem su portfelju megapopularni naslovi World of Warcraft, Call of Duty i Guitar Hero, dovršio je akviziciju King Digital Entertainmenta tešku 5,9 milijardi dolara.

Preuzimanjem Kinga stvorena je najveća gamerska mreža na svijetu koju čini 500 milijuna gamera, a Activisionu je otvoren prostor za ulazak na rastuće tržište mobilnih igara. Naime, švedski King Digital stoji iza Candy Crush Sage, jedne od najpopularnijih mobilnih igara na svijetu

Akvizicijom King Digitala Activision namjerava ojačati svoju slabu točku na tržištu gaming industrije. Unatoč portfelju u ovom trenutku možda i najjačih videoigara za konzole i PC-je, tvrtka je dugo odgađala ulazak u u segmet mobilnog gaminga. A upravo je mobilni gaming najbržerastući segmet industrije koji trenutno, prema procjenama analitičara NPD grupe, čini 19 posto ukupne zarade na videoigrama.

Candy Crush Saga peta po zaradi

King je od svojeg osnivanja 2003. godine izbacio više od 200 naslova, međutim nijedna njihova igra nije po uspjehu dosegla Candy Crush Sagu koja je na svojem vrhuncu u drugom polugodištu 2013. zaradila 1,03 milijuna dolara od kupovina unutar aplikacije.

Unatč slabašnom uspjehu ostalih izdanja, Candy Crush Saga je i tri godine nakon lansiranja i dalje rangirana u top pet igara s najvećim prihodom u App Storeu, a drugi nastavak naziva Candy Crush Soda, iako nije ponovio uspjeh prethodnice, nalazi se na 11. mjestu.