Adidas ima novu strategiju, putem koje želi javnost uvjeriti da počne golf percipirati kao sport

Nije to samo aktivnost za slobodno vrijeme, kažu iz kompanije

FOTO: Twitter

Adidas je angažirao novu kreativnu agenciju, koja će im pomoći u kampanji u kojoj golf žele prikazati kao sport umjesto kao zabavnu aktivnost za slobodno vrijeme. “Želimo se još bolje uklopiti u Adidasov brend i ideju da je golf sport, a igrački golfa sportaši”, kazala je Melissa Ziegler, globalna direktorica brend marketinga za Adidas Golf. “Željeli smo naći novu agenciju , koja bi nam zbilja pomogla ostvariti te planove”, dodala je. Ranije je isti taj brend golf okarakterizirao kao aktivnost za slobodno vrijeme.

Venables Bell & Partners agencija je koja će obaviti posao. Vjerojatno će se raditi o reklamama u internetskim i tiskanim izdanjima različitih publikacija, a nada se da će uspjeh polučiti i zbog činjenice kako se sve više Amerikanaca okreće tjelovježbi.

Ni Adidas ni golf ne bilježe dobro poslovno razdoblje

Niti Adidas ni industrija golfa ne bilježe najbolje poslovne rezultate, nego bilježe sustavan pad prodaje. Već su ranije razne studije i analize kazivale kako je danas teže nego ikad pronaći igrače za golf, koji su mlađi od 45 godina. Razlog možda leži i u tome što se u golfu uspjeh relativno sporo nagrađuje, pa su današnje generacije entuzijasta poprilično obeshrabrene po tom pitanju, jer misle kako im je uspjeh u golfu samo nedostižan san.

Adidas, s druge strane, bilježi lošije poslovanje u odnosu na glavnoga konkurenta Nike, koji poprilično nagriza njegov tržišni udio. Stoga se kompanija odlučila na masovno mijenjanje plana, a on uključuje redizajniranje tenisica i odjeće.

Obje se tvrtke vesele suradnji

“Nikad se nismo do kraja složili s idejom golfa kao aktivnosti za slobodno vrijeme. Kad bolje pogledam, svaka druga kompanija golf smatra sportom. Nike to radi, Under Armour to radi, a i neki su tradicionalni golferski brendovi, poput FootJoyja, počelil proizvoditi sportskiju verziju opreme za golf”, kazala je Ziegler.

Suradnji se vesele i u agenciji. “Golf i Adidas idu zajedno. Ne možemo biti uzbuđeniji nego što jesmo. Radujemo se slavljenju Adidasove ljubavi prema sportu kroz prizmu golfa”, kazao je Will McGinness, partner u Venables Bell & Partners.