Američki Verizon prodao je AOL i Yahoo za pet milijardi dolara, što je oko polovica iznosa koji je platio za njih

Čini se da Verizonov eksperiment s medijima baš i nije bio sasvim uspješan

Brin i Page su također navodno pokušali prodati Google, za milijun dolara, no nisu našli nikakvog kupca. Page i Brin su Google pokušali prodati i Yahoou za milijun dolara 1998. godine, no Yahoo ih je odbio. Yahoo ih je ponovno odbio 2002. godine, kada su Brin i Page tražili 5 milijardi dolara. Yahoo je ponudio 3 milijarde, što je dvojac odbio. Danas, Google se približava tržišnoj vrijednosti od trilijun dolara.
FOTO: Pxhere

Američki teleoperater Verizon prodao je sve svoje medijske tvrtke investicijskoj kompaniji Apollo Global Management za pet milijardi dolara, objavljeno je u ponedjeljak iz obje kompanije. Verizon je tako prodao brendove i kompanije poput AOL-a i Yahoo-a, no zadržat će 10-postotni udio u novoj kompaniji, sada nazvanoj Yahoo. Na čelu te nove kompanije, na poziciji izvršnog direkora, bit će Guru Gowrappan.

O mogućoj prodaji, koja uključuje i Verizonov biznis oglašavanja, šuškalo se od prošloga tjedna, dok nisu još bili poznati niti potencijalni uvjeti prodaje. Prodajom Yahoo-a i AOL-a, Verizon će time završiti svoj medijski eksperiment, koji se možda i ne može proglasiti posve uspješnim. Naime, za te kompanije su 2015. i 2017. godine platili ukupno oko devet milijardi dolara, gotovo dvostruko više nego iznos za koji su ih prodali, piše CNBC.

Prodali niz medijskih brendova

Apollo je tvrtka koja u svojem vlasništvu ima i hotel Venetian resort u Las Vegasu, a suosnivač Leon Black povezivao se s Jeffreyem Epsteinom, kojem je jednom prilikom isplatio 150 milijuna dolara, pisao je NYT. Uz AOL i Yahoo, Verizon je tako prodao poznate medijske brendove poput TechCruncha, Yahoo Financea i Engadgeta Apollu.

O tome da se Verizon želi riješiti svojih medijskih kompanija postalo je jasno još prošle godine, kada su portal HuffPost prodali BuzzFeedu. Verzon je u posljednjih nekoliko godina prodao i druge medijske proizvode, poput društvene mreže Tumblr i Yahoo Answers. Na prodaji Tumblra 2019. godine su također izgubili popriličan iznos. Tada su ga prodali za manje od tri milijuna dolara, dok su ga 2013. godine kupili za 1,1 milijardu.

Inače, AOL i Yahoo su poznati brendovi iz ranijih dana interneta. AOL je bila tvrtka s kojom je velik broj Amerikanaca došao prvi puta na internet, a Yahoo bi im najčešće bila prva i omiljena stranica. Verizon će se sada, čini se, fokusirati uglavnom na teleoperatersku djelatnost.