Čini se da je došao kraj dominaciji Applea u Kini, prema prodajnim rezultatima iPhone je tek treći

Najprodavaniji pametni telefoni u prošlom tromjesečju su Xiaomi i Huawei

FOTO: Ilya Plekhanov/Wikimedia Commons

Apple je na tržištu Kine za prošlo tromjesečje izgubio prodajnu utrku od domaćih kineskih brendova, javlja Business Insider. Prema prodajnim rezultatima, najprodavaniji pametni telefon je Xiaomi s prodajnim udjelom od 15,9 posto, odmah za njim je Huewei s 15,7 posto, a Apple je zauzeo tek treće mjesto na listi.

Analitičari Applea nisu posebno zabrinuti

Iako su investitori predviđali neusporedivo bolje prodajne rezultate u ovom kvartalu, Apple je umjesto očekivanih 49 milijuna uprihodovao 47,5 milijuna dolara, analitičari ovaj podbačaj u prodaji objašnjavaju daljenjem usporavanju kineskog gospodarstva.

Loš prodajni rejting nije osobito zabrinuo Appleove analitičare. Apple ima rekordno dobre prodajne rezultate u okruženju, koje uključuje Hong Kong i Tajvan, gdje je ostvareno16,8 milijuna odnosno povećanje od 71 posto. Osim toga, u Appleu su više fokusirani na nadolazeće razdoblje, jer je za sljedeći mjesec najavljen izlazak nove generacije iPhonea.

Najprodavaniji Xiaomi odnedavno je u partnerstvu s Uberom

Xiaomi, kojeg često nazivaju kineskim Appleom trenutno je jedan od najvećih svjetskih proizvođača pametnih telefona. Vrijednost ove tehnološke kompanije procjenjuje se na 46 milijuna dolara, što znači da je riječ o drugoj najvrijednijoj start up tvrtki nakon Ubera, a uspjeh duguju metodama marketinga i prodaje koja se odvija putem online kanala.

U nastojanju da proširi svoje tržište preko kineskih granica, Xiaomi je ušao u partnerstvo s Uberom, pa tako korisnici Ubera s područja Sinagapura i Malezije novi model Mi Note mogu naručiti putem Uberove aplikacije, kao da naručuju prijevoz.