Deutsche Telekom prodao portal t-online.de i tvrtku za digitalno oglašavanje agenciji Ströer

Prodaja je dio strategije kojom DT želi postati vodeća telekomunikacijska kompanija u Europi

FOTO: Wikipedia

Njemački internetski portal t-online.de i tvrtka za digitalno oglašavanje InteractiveMedia koji su dosad bili u vlasništvu Deutsche Telekoma, prodani su marketinškoj agenciji Ströer za 300 milijuna eura.

Agencija Ströer će kupnju financirati izdavanjem vlastitih dionica u vrijednosti od 300 milijuna eura koje će prenijeti na DT, pa Telekom tako postaje vlasnik oko deset posto dionica Ströera, javlja tportal. Nakon što Federal Cartel Office odobri prodaju, dionice će se zaključati na period od 12 mjeseci, a u Deutsche Telekomu očekuju da će se transakcija provesti do kraja ove godine.

U priopćenju Deutsche Telekoma je navedeno kako je prodaja dio strategije kojom kompanija želi zauzeti poziciju vodećeg providera telekomunikacijskih usluga na području Europe. DT se kroz partnerstva ili prodaju želi riješiti svih poslovnih segmenata koja se više ne mogu adekvatno razvijati unutar DT Grupe tako da se mogu u potpunosti posvetiti core businessu.