Dok ste vi spavali, netko je lažnim pozivom pokušao spasiti Avon, a Starbucks su opljačkali hakeri

Iz Ubera su najavili nova zapošljavanja a Amazon ponudio zvučnik na prodaju

FOTO: Peter Rimar/Wikimedia Commons

Dok ste vi spavali, na američkom tržištu dionica stvari su se ponešto promijenile. PTG Capital ponudio se kupiti Avon za 18,75 dolara po dionici. To je bila triput veća cijena, od procijenjene vrijednosti dionica na dan kad su iz Avona dobili ovu ponudu. Navodno se radilo o lažnoj ponudi, koja je pokrenula lavinu pitanja oko manipuliranja dionicama. Sad se stanje smirilo, pa je vrijednost dionice porasla za šest posto i sad iznosi 7,07 dolara.

Financijsko izvješće trgovine odjećom Kohl’s kaže da je prodaja iznosila 4,12 milijardi dolara, što je manje od očekivanih 4,19 milijardi. Dionica Shake Shacka povećala se za dva posto.

Dionice Digital Allyja pale su više od 13 posto. Kompanija je objavila i pad prihoda. Cijena dionice pala je za 1,90 dolara, što je puno više od prošlogodišnjih 0,39 posto na prihode od 4,2 milijuna dolara. Dionice Computer Sciences korporacije narasle su više od tri posto.

Kompanija je najavila da želi smanjiti troškove, i to na način da odvoji komercijalni i voditeljski pogon. Market cap kompanije trenutno iznosi 9,4 milijarde dolara.

Uber najavio nova zapošljavanja

Uber najavljuje da će se širiti. Trenutačno traže produkt menadžera i to da im pomogne napraviti najbolje proizvode i sustav koji će privući najveće talente svijeta. Spomenuli su kako žele dodati i desetke tisuća novih zaposlenika u svoju tvrtku u sljedećih nekoliko godina.

Sve je to znak da Uber strelovito napreduje i širi se neočekivanom brzinom. Dobili su 5,9 milijardi venture ulaganja, a sad je tvrtka procijenjena na više od 40 milijardi dolara.

Amazon nudi zvučnik za kupnju

Amazon je za svoje Prime klijente ponudio Echo speaker, zvučnik koji će za njih obavljati kupnju, kad oni to nisu u mogućnosti činiti. Može ga se programirati da ponovno naruči stvari koje je kupac već naručivao s Amazona. Ukoliko ne nađe ono što kupac želi, može mu ponuditi alternativu, ali neće sam obavljati nikakve narudžbe, ukoliko ga se ne programira za to.

Starbucksovi kupci žrtve hakerske pljačke

Neki od korisnika Starbucksove aplikacije, koju su instalirali na svoje pametne telefone, bili su žrtve hakerskog napada, odnosno pljačke. Iz kompanije su potvrdili da su neki od njihovih klijenata primijetili nedostatak sredstava na svojim računim, a da nisu znali za to.

Starbucks, doduše, uvjerava kupce kako hakeri nisu uzeli njihove povjerljive podatke, niti su narušili sustav plaćanja putem Apple Watcha. Sve je zasad, čini se, usmjereno na slabe lozinke i loš odabir korisničkih podataka od strane samih korisnika.