Kupnjom Starwooda Marriott dobiva 4 hotelska brenda u Hrvatskoj i najavljuje do 5 novih projekata sličnih Kuparima

Marriott u Kupare dolazi s Ritz-Carltonom, žele ući u Hrvatsku s više brendova

Marriott International upravo pregovara o kupnji korporacije Starwood Spa&Resorts za 12,2 milijarde dolara. Uspije li, postat će najveća svjetska hotelska grupacija na svijetu, s 1,1 milijun soba u 5500 hotela u 100 zemalja.

Avenue Grupa u vlasništvu ruskog milijardera Sergeja Gljadelkina, vlasnika IGH, nedavno je potvrdila da s Marriottom ima predugovor o dolasku njihova najluksuznijeg brenda Ritz-Carlton u resort u Kuparima koji Avenue Grupa počinje graditi nakon što je pobijedila na državnom natječaju za privatizaciju.

No Marriott u Hrvatskoj ima puno veće planove. Kako je prvi prenio poslovni.hr, ta hotelska grupacija namjerava otvoriti velike hotele u svim velikim gradovima u regiji, a u Hrvatskoj planiraju četiri do pet hotela, od kojih će jedan biti u Zagrebu.

Većinom ulaze s novim hotelima

Regionalni potpredsjednik za razvoj Marriott Internationala Ivica Čačić, za Telegram je potvrdio da je riječ većinom o novim projektima, sličnima onima u Kuparima. Pozicioniranje Marriotta na hrvatskom hotelijerskom tržištu nakon kupnje Starwooda nije htio komentirati jer transakcija nije zaključena.

Ali ako se uzme u obzir da je Starwood u Hrvatskoj prisutan kroz svoje brendove Sheraton – Anđelko Leko ove je godine u Mlinima otvori drugi, najveći Sheraton u Hrvatskoj- zatim Westin, FourPoints by Sheraton i Le Meridien, dolazak najvećeg svjetskog hotelskog lanca u Hrvatsku predstavlja opaku konkurenciju Valamaru, Maistri i Lukšić grupi. Marriott, rekao je Čačić, u Hrvatsku želi ući s nekoliko svojih brendova. U njihovom portfelju od 19 brendova od luksuznog Bvlgarija i Ritz-Carltona do moxyja, a sa Starwoodom će osim spomenutih dobiti i prestižni St.Regis, ultrapopularni W i Starwoodov Luxury Collection.