Luka Modrić uložio je u hrvatski startup Sportening, namijenjen navijačima sportskih klubova

Kapetanu reprezentacije ovo je prvo ulaganje u neki startup

22.06.2021., Glasgow, Skotska - Hampden Park. UEFA Europsko prvenstvo 2020, skupina D, 3. kolo, Hrvatska - Skotska. Luka Modric.
Photo: Luka Stanzl/PIXSELL
FOTO: Luka Stanzl/PIXSELL

Luka Modrić uložio je u hrvatski Sportening, specijaliziranu društvenu mrežu namijenjena navijačima sportskih klubova. Aplikaciju je do sada preuzelo više od 350.000 korisnika, od kojih je 250.000 registriranih, a cilj im je kroz šesnaest mjeseci imati 6 milijuna korisnika. Sportening postoji nepunih godinu i pol dana, a do sada je privukla i 6,4 milijuna eura. Kapetanu hrvatske nogometne reprezentacije je to prvo ulaganje u neki startup, a Modrić je ujedno i prvi službeni igrač koji se pridružio Sportening te će imati svoj službeni kanal.

“Kad sam vidio koliko su strastveni u Shorteningu u želji da naprave platformu koja povezuje i stvara dodatnu vrijednost za navijače, odlučio sam se uključiti. Stadioni imaju limitirane kapacitete, barovi i pubovi su nedavno bili zatvoreni i u takvim okolnostima navijači ne mogu ostvariti osjećaj pripadnosti i zajednice. Sportening rješava taj problem i želja mi je da ovim ulaganjem barem djelomično vratim navijačima za sve u karijeri”, rekao je Modrić u videu koji je objavio Sportening na svojem YouTube kanalu. Iznos Modrićevog ulaganja nije objavljen.

Uskoro otvaraju treći ured

Sportening je osnovao Ivan Klarić, koji za sobom ima i startup Superology. Podržao je i uložio u druge poduzetnike i njihove ideje, među kojima su Good Game, TalentLyft, Stemi i Fueloyal. Sportening svoje urede ima u Zagrebu i San Franciscu, a uskoro otvaraju i treći ured u Londonu. Trenutno zapošljavaju više od 50 ljudi, od kojih su neki i ljudi koji su radili u velikim tehnološkim kompanijama poput Googlea.

Do sada su u Sportening, uz Luku Modrića, uložili i Ralph Hoa, koji je bio među prvim zaposlenicima X.coma, iz kojeg je kasnije nastao PayPal. Netokracija ističe i Seana Ellisa, autora knjige Hacking Growth koji je jedan od ljudi koji stoji iza velikog rasta Dropboxa. U startup je investirao i Sacha Dragić, osnivač Superbet grupe koja je kasnije preuzela Superology.