Medijska grupacija Time kupila je MySpace, što je potencijalno izvrsna investicija u oglašivačku tehnologiju

Time će akvizicijom ojačati svoju poziciju na trištu digitalnog oglašavanja

FOTO: Wikipedia

Medijska grupacija Time je prilikom objave kvartalnih rezultata najavila akviziciju Vianta, roditeljske kompanije društvene mreže MySpace.

Ovim će potezom Time, koji u svojem portfelju ima medijska izdanja poput magazina Time, Fortune, People i Sports Illustrated, pokušati amortizirati pad prihoda od tradicionalnih izdanja podizanjem svojih tehnologija oglašavanja na digitalnim platformama. Zato Viant.

Pad prihoda iz tradicionalnih izvora

Naime, prihodi kompanije Time su u posljednjem tromjesečju 2015. pali za 2 posto na godišnjoj razini, na 877 milijuna dolara, i zabilježen je gubitak od 17 milijuna dolara. Iastovremeno, prihodi od digitalnog oglašavanja rasli su za 17 posto na 102 milijuna dolara.

Za razliku od Timea, Viant je već desetljećima profitabilna tvrtka. Iako financijski podaci nisu javno objavljeni, izvršni direktor Tim Vanderhook kaže da ostvaruju prihode u stotinama milijuna dolara i rast od 20 posto na godišnjoj razini.

Internetska stranica MySpace prije desetak godina je bila najpopularnija društvena mreža na svijetu. No, iako su je pomalo pregazili vrijeme i Facebook, stranica i dalje na mjesečnoj razini privlači desetke milijuna posjetitelja.

Ne manje važno, Viant je u 2014. lansirao Advertising Cloud, ogromnu bazu podataka registriranih korisnika u oblaku s kvalitetnom analitikom namijenjenu razvoju strategija oglašavanja.

Preuzimanje Vianta će Timeu omogućiti prednost u pogledu oglašivačkih tehnologija i pristup bazama podataka koje su u svijetu digitalnog oglašavanja od neprocjenjive vrijednosti.

Tim Vanderhook je za Tech Crunch kazao je firma taman bila u procesu traženja investitora, kada su se odlučili za Time. Viant ima relativno kratki popis investitora, među kojima je, doduše, i Justin Timberlake.

Privlačna alternativa Googleu i Facebooku

Razmatrali su privatne equity i strateške investitore koji bi omogućili priljev kapitala potreban za jači rast. “U posljednji čas smo se odlučili za Time, zbog strateških prednosti koje su donijeli za pregovarački stol. Kombinacija premium sadržaja i oglašivačke tehnologije omogućit će nam da postanemo privlačna alternativa Googleu i Facebooku”, zaključuje Vanderhook.

Izvršni direktor Timea Joe Ripp u priopćenju je istaknuo da akvizicija za njih predstavlja “promjenu igre”. “Marketingaši biraju medije s dobrim bazama podataka i analitikom ili premium sadržajima. Sada ćemo moći ponuditi oboje na jedinstvenoj platformi, i odvojiti se od onih koji nude samo jedno od tog dvoje. Drugim riječima, moći ćemo isporučiti poruke oglašivača ciljanoj i optimiziranoj publici na svim vrstama uređaja, zajedno s mogućnostima analitike povrata investicije.”