Musk, koji je kupio Twitter za 44 milijarde dolara, u mailu zaposlenicima piše da sad vrijedi 20 milijardi

U mailu je napisao i je kompanija, prije masovih otkaza, imala novca za još samo 4 mjeseca poslovanja

Tesla CEO Elon Musk gives interviews as he arrives at the Offshore Northern Seas 2022 (ONS) meeting in Stavanger, Norway on August 29, 2022. - The meeting, held in Stavanger from August 29 to September 1, 2022, presents the latest developments in Norway and internationally related to the energy, oil and gas sector. (Photo by Carina Johansen / NTB / AFP) / Norway OUT
FOTO: AFP

Milijarder i poduzetnik Elon Musk kupio je Twitter krajem listopada prošle godine za 44 milijarde dolara. No, prema dopisu koji je procurio, a koji je Musk navodno poslao svojim zaposlenicima, ta kompanija sada vrijedi 20 milijardi dolara. To znači da se vrijednost Twittera više nego prepolovila, prenosi Guardian.

Koji su razlozi ovog strmog pada? Muskov turbulentan način poslovanja s Twitterom natjerao je oglašivače da napuste platformu, a problem je i u investicijskoj tvrtki Fidelity, koja je bila jedan od glavnih izvora sredstava za ovu veliku kupoprodaju. Kako je vrijednost Twittera pala, oni su knjigovodstveno smanjiili vrijednost svog udjela za 56 posto, da reflektira taj pad.

Turbulentna transakcija

U Muskovom emailu također piše da je kompanija, prije nego što su uslijedili masovni otkazi, imala novca za još samo četiri mjeseca poslovanja. Od 7500 djelatnika, podsjetimo, Twitter je ostao na tek nešto više od 2000.

Saga s kupoprodajom ove velike društvene mreže, podsjetimo, trajala je mjesecima: Musk je prvo u travnju najavio da će preuzeti Twitter, a zatim je odustao. Nakon što ga je Twitter tužio u pokušaju da ga prisili da nastavi s transakcijom, ponovno se predomislio.

Po preuzimanju Twittera, Musk je uveo nekoliko radikalnih promjena. Osim što je otpustio velik dio izvršnog vodstva kompanije, uveo je i pretplatu za plavu kvačicu koju su dosad na svojim profilima mogli imati samo autentični profili koji su morali proći kroz niz provjera i imati veliki broj pratitelja.