Nova društvena mreža Net-a-Portera izazvala je totalnu modnu euforiju

Preko mobilnog The Net Seta dizajneri se prvi put mogu izravno obraćati kupcima

FOTO: Anna Dello Russo u akciji

Nakon što je milijune žena u svijetu zbližio s dizajnerskom modom, najvažniji online modni shop Net-a-Porter koji se upravo spaja s Yooxom najavio je skoro lansiranje prve društvene mreže na kojoj će se fanovi dizajnerske odjeće moći pohvaliti svojim komadima i razmjenjivati dojmove i informacije o brendovima i shoppingu. Logična ideja i po svoj prilici nadahnuta strahovitim utjecajem Instagrama i modnih blogera na modni biznis. Nova društvena mreža, nazvana The Net Set, bit će dakako mobilna. Aplikacija će korisnicima omogućiti da budu u toku sa svim bitnim novim kolekcijama, preporučuju stvari prijateljima, dijele svoje slike i kupuju. Mobilna trgovina u svakom će trenutku nuditi 350 najtraženijih kolekcija.

Modne kuće su euforične

Reakcije u modnoj industriji su euforične, modne kuće će se prvi put moći 24 sata dnevno obraćati izravno kupcima i prvi put dobiti stvarni uvid u tržište koje zahvaljujući big data analitici neke industrije imaju već godinama.

“Uspon društvenih medija i modnih blogera pokazao je da žene širom svijeta najviše inspriraraju druge žene, njihov stil i njihove garderobe.” izjavila je osnivačica Net-a-Portera Natalie Massenet “The Net Set je za mobilni internet 2015. što je Net-a-Porter bio za desktop 2000.”

Yoox je u ožujku preuzeo sve dionice Net-a-Portera od tvrtke Richemont a kad se spajanje završi nastat će najveća svjetska online trgovina luksuznom robom. Massenet će biti direktorica novekompanije koja će se zvati Yoox Net-a-Porter Group, a Richemont će zadržati 50 posto udjela.

Ljudi sve više kupuju preko pametnih telefona i tableta a Net-a-Porter želi izvući veću vrijednost iz činjence da imaju 6 milijuna jedinstvenih korisnika mjesečno. Na društvenim mrežama, najviše Twitteru, Facebooku i Instagramu imaju više od 4 milijuna fanova. The Net Set na tržište stiže kao aplikacija za iOS 13. svibnja.