Novo istraživanje pokazalo je da ljudi provode gotovo pet sati dnevno na mobitelima

Ustanovilo se i kako je pandemija dovela do nekih novih trendova

FOTO: Unsplash

Analitička kompanija App Annie objavila je novo istraživanje o tome kako su ljudi koristili mobitele u prošloj godini. Možda najzanimljiviji podatak je da su ispitanici koristi mobitel četiri sata i 48 minuta dnevno, što je skok od 30 posto u usporedbi s podacima iz 2019. godine. Korištenje mobitela izračunato je prema podacima ispitanika iz deset zemalja, među kojima su Indija, Turska, SAD, Japan, Meksiko, Singapur i Kanada. No, App Annie ističe da su brojke na nekim tržištima i veće, poglavito u Brazilu, Indoneziji i Južnoj Koreji, gdje su ispitanici mobitele koristili više od pet sati dnevno.

Ustanovili su i kako se sedam od deset minuta provelo na društvenim mrežama, te aplikacijama za gledanje foto i video sadržaja, a ljudi su i trećinu vremena dok hodaju proveli na mobitelima. Najpopularnija aplikacija bila je TikTok, koji je bio i najčešće preuzimana aplikacija na svijetu. Korisnici su 2021. godine proveli i 90 posto više vremena na TikToku u usporedbi s 2020. godinom. Sudeći po tome, App Annie pretpostavlja da će do druge polovice ove godine broj korisnika TikToka premašiti 1,5 milijardi ljudi.

 

Pandemija je potakla popularnost određenih kategorija aplikacija

U istraživanju se ističe da je tržište mobilnih aplikacija i dalje u rastu, budući da je na tržište tijekom prošle godine stiglo više od dva milijuna aplikacija i igara, te da je broj aplikacija koje su zaradile više od sto milijuna dolara porastao za 20 posto. YouTube je bio najpopularnija aplikacija za gledanje videa, a slijedio ga je Netflix. App Annie tvrdi i da je tržište mobilnih igara u rastu, budući da su ljudi potrošili 116 milijardi dolara na njih.

Pandemija je donijela i neke promjene, što se pokazalo u istraživanju. Ljudi su tako više i češće koristili aplikacije za kupnju, ponajviše u Singapuru, Indoneziji i Brazilu. Veliki skok zabilježile su i aplikacije za naručivanje hrane, poput UberEatsa i GrubHuba, čije je korištenje skočilo za 50 posto. Istovremeno je poraslo i korištenje aplikacija za fitness i vježbanje, budući da mnogi nisu mogli u teretane ili na grupne treninge. Zanimljivo je i što je popularnost aplikacija za meditiranje, poput Calma, skočila za 27 posto. Potrošnja u aplikacijama za upoznavanje i dateanje skočila je za 95 posto u usporedbi s 2018. godinom.