Novo istraživanje pokazalo je da ljudi provode gotovo pet sati dnevno na mobitelima
Ustanovilo se i kako je pandemija dovela do nekih novih trendova
Analitička kompanija App Annie objavila je novo istraživanje o tome kako su ljudi koristili mobitele u prošloj godini. Možda najzanimljiviji podatak je da su ispitanici koristi mobitel četiri sata i 48 minuta dnevno, što je skok od 30 posto u usporedbi s podacima iz 2019. godine. Korištenje mobitela izračunato je prema podacima ispitanika iz deset zemalja, među kojima su Indija, Turska, SAD, Japan, Meksiko, Singapur i Kanada. No, App Annie ističe da su brojke na nekim tržištima i veće, poglavito u Brazilu, Indoneziji i Južnoj Koreji, gdje su ispitanici mobitele koristili više od pet sati dnevno.
Ustanovili su i kako se sedam od deset minuta provelo na društvenim mrežama, te aplikacijama za gledanje foto i video sadržaja, a ljudi su i trećinu vremena dok hodaju proveli na mobitelima. Najpopularnija aplikacija bila je TikTok, koji je bio i najčešće preuzimana aplikacija na svijetu. Korisnici su 2021. godine proveli i 90 posto više vremena na TikToku u usporedbi s 2020. godinom. Sudeći po tome, App Annie pretpostavlja da će do druge polovice ove godine broj korisnika TikToka premašiti 1,5 milijardi ljudi.
App Annie is proud to present the State of Mobile in 2022, the industry’s leading annual report: https://t.co/160kihDyqG
With over 230B apps downloaded last year, discover which markets are poised for mobile disruption in 2022 and prepare to seize the next big opportunity. pic.twitter.com/esMYYiGRAj
— App Annie (@appannie) January 12, 2022
Pandemija je potakla popularnost određenih kategorija aplikacija
U istraživanju se ističe da je tržište mobilnih aplikacija i dalje u rastu, budući da je na tržište tijekom prošle godine stiglo više od dva milijuna aplikacija i igara, te da je broj aplikacija koje su zaradile više od sto milijuna dolara porastao za 20 posto. YouTube je bio najpopularnija aplikacija za gledanje videa, a slijedio ga je Netflix. App Annie tvrdi i da je tržište mobilnih igara u rastu, budući da su ljudi potrošili 116 milijardi dolara na njih.
Pandemija je donijela i neke promjene, što se pokazalo u istraživanju. Ljudi su tako više i češće koristili aplikacije za kupnju, ponajviše u Singapuru, Indoneziji i Brazilu. Veliki skok zabilježile su i aplikacije za naručivanje hrane, poput UberEatsa i GrubHuba, čije je korištenje skočilo za 50 posto. Istovremeno je poraslo i korištenje aplikacija za fitness i vježbanje, budući da mnogi nisu mogli u teretane ili na grupne treninge. Zanimljivo je i što je popularnost aplikacija za meditiranje, poput Calma, skočila za 27 posto. Potrošnja u aplikacijama za upoznavanje i dateanje skočila je za 95 posto u usporedbi s 2018. godinom.