Poslovna strategija Ryanaira urodila plodom, svibanj donio rekordne rezultate

Promjene u poslovanju unaprijedile su poslovne rezultate

FOTO: Twitter

Irska aviokompanija koja nudi jeftine letove Ryanair objavila je izvješće u kojem stoji kako je u svibnju imala šesnaest posto više putnika, nego u istom mjesecu prošle godine. Najzauzetiji je to svibanj ikad, kazali su iz kompanije.

Pomak u poslovanju nastao je kad su u Ryanairu promijenili taktiku rezerviranja letova i kad su se okrenuli poslovnim korisnicima. Mnogo se korisnika ranije žalilo i na lošu službu za korisnike, koja je očigledno jednako tako promijenila svoje ponašanje. Zbog toga je kroz njihove svibanjske letove prošlo rekordnih 9,5 milijuna putnika.

Do 2019. žele imati 120 milijuna putnika

Sve je ovo znak da je poslovna strategija, koju je Ryanair počeo provoditi prije dvije godine, počela donositi rezultate. Strategija je uključivala i dobivanje terminala na aerodromima u Rimu, Madridu i Lisabonu. Izvršni je direktor Michael O’Leary kazao kako je cilj njegove kompanije da do 2019. godine ima 120 milijuna putnika.

Glavni su im aduti i dalje niske cijene. Rezervacije dugo unaprijed također doprinose boljim rezultatima, nego što su očekivali. “Ljetni nam se raspored znatno proširio”, kazao je kreativni direktor Ryanaira Kenny Jacobs.