S rastom prihoda od oglašavanja za 41 posto, rezultati Facebooka iznad svih očekivanja analitičara

Cijena dionice je nakon objave rezultata narasla na rekordnih 109,34 dolara

Facebook je objavom rezultata potvrdio titulu najpopularnije društvene mreže na svijetu i tome pridodao status čarobnjaka za privlačenje oglašivača. Potaknut novim funkcijama na platformi i updateovima na mobilnoj aplikaciji koje su podignule prodaju oglasa, u financijskim rezultatima u trećem kvartalu zabilježen je rast prihoda od 40,5 posto.

Prihod je u posljednjem tromjesečju narastao na 4,5 milijardi dolara, čime su nadmašili prošlogodišnji rezultat od 3,2 milijarde i prognoze analitičara koji su očekivali 4,37 milijardi dolara. Neto dobit iznosila je 896 milijuna dolara odnosno 32 centa po dionici, znatno više od predviđanih 776,5 milijuna i 27 centa po dionici.

Prihodi od oglasa skočili su za 45,4 posto na 4,3 milijardi, s time da je udio od oglasa na mobilnim platformama narastao na 78 posto, u usporedbi s prošlogodišnjih 66 posto.

1,1 milijarda dnevno aktivnih korisnika

Facebook je uspješno uvjerio marketingaše da ima najopsežnije proizvode i alate za obraćanje potencijalnim kupcima na mobilnim telefonima, piše Bloomberg. S obzirom da su korisnici na Facebook registrirani svojim stvarnim identitetom, oglašivačima je omogućeno lakše praćenje i targetiranje potencijalnih kupaca.

Prema posljednjim pokazateljima, Facebookov doseg se u posljednja tri mjeseca nastavio širiti, pa su tako prebrojali ukupno 1,55 milijardi mjesečno aktivnih korisnika, odnosno 14 posto više nego lani. Od ukupnog broja korisnika, 1,39 milijardi Facebook koristi na mobilnim platformama, a platforma broji 1,1 milijardu dnevno aktivnih korisnika.

U pogledu video sadržaja podijeljenih na platformi, broj pregleda popeo se na prosječno 8 milijardi dnevno. Iako mnogi prigovaraju načinu na koji Facebook računa broj pregleda – naime, da bi se računao kao pregled, dovoljno je 3 sekunde, no to svejedno predstavlja stopostotni rast broja pregleda u odnosu na onaj zabilježen u travnju ove godine.

“Imali smo dobar kvartal i napravili smo mnogo posla”, izjavio je osnivač i direktor Facebooka Mark Zuckerberg u priopćenju dioničarima. “Fokusirani smo na inovacije i ulaganja u dugoročno služenje zajednici i povezivanju čitavog svijeta”, a šef financija David Wehner je kazao da će kompanija nastaviti ulagati u virtualnu stvarnost, razvoj umjetne inteligencije i ostale projekte budućnosti.