Šefica YouTubea tvrdi da je Facebookov veliki napad na online video uopće ne dira

Facebook nema ništa što bi izravno konkuriralo YouTubeu, tvrdi Wojcicki

FOTO: Flickr

Voditeljica YouTubea Susan Wojcicki potpuno nedramatično gleda na svoga novog konkurenta Facebook. Nastupila je na Fortune Brainstorm Tech konferenciji u Aspenu i kazala da svi koji se upuste na tržište internetskih videa dolaze na ogromno tržište.

Wojcicki je zadivljena činjenicom da Amerikanci dnevno provedu više od četiri sata gledajući televiziju. Navela je podatke da je televizijsko oglašavanje tržište vrijedno oko 150 milijardi dolara, dok je pretplata na internetske videe tržište vrijedno 250 milijardi dolara. Smjenom generacija, sve se više korisnika okreće internetu, dok jenjava interes za televiziju.

Nije čudno da na tržište videa žele doći i drugi

“Stoga činjenica da Facebook i Twitter ovdje vide priliku za stupanje na tržište internetskih videa uopće ne čudi”, kazala je Wojcicki. Međutim, ne slaže se s tvrdnjama da će Facebook potući YouTube. Iz Facebooka se hvale kako dnevno bilježe četiri milijarde videa dnevno, a YouTube stotine milijuna sati gledanja.

“Vrijeme gledanja puno je važnije od pukog postavljanja videa”, kaže Wojcicki. “Facebookovi su pogledi drugačiji. Oni se automatski bilježe na feedovima korisnika”, objašnjava. Dok, s druge strane, korisnici YouTubea klikaju na videe koje žele pogledati. “Želimo uključiti i naše korisnike, a koristeći mjerenje vremena gledanja vidimo da naši korisnici nastavljaju gledati videe”, kaže Wojcicki.

Želi da YouTube još više napreduje

YouTube ima mlijardu korisnika, a Wojcicki upravo tu vidi priliku za dodatni rast svoje kompanije. “Vidimo konstantan rast. Imamo više od milijardu korisnika diljem svijeta, a vrijeme gledanja se iz godine u godinu povećava za više od pedeset posto”, kaže.

Ne bave se Facebookom, već su usredotočeni kako YouTube učiniti još boljom i uspješnijom kompanijom. Sad su posebno usmjereni na mobilnu verziju priče. “Većina naših posjeta dolaze s mobilnih uređaja. Želimo sučelje učiniti boljim, iskustvo stvaranja videa također, ali i učiniti ga bržim. Mobilne verzije mijenjaju sve, a u budućnosti će to još i više činiti”, zaključila je Wojcicki.