Austrijanci su razvili 3D zaslone zbog kojih se čini da reklame lete oko vas

TriLite Technologies usavršio je 3D projekciju za koju nisu potrebne naočale

FOTO: TriLite Technologies

Jedan od najpoznatijih svjetskih trgova njujorški Times Square oduvijek je bio poprište velike bitke oglašivača putem billboarda, a sada ta bitka dobiva još jednu dimenziju. Tvrtka za razvoj zaslona TriLite Technologies sprema se u billboarde implementirati autostereoskopske 3D zaslone kojima se 3D sadržaj može gledati bez naočala.

To znači da će uskoro nad užurbanim gradskim trgovima zavladati leteći reklamni logoi i proizvodi. TriLite je razvio zaslon koji funkcionira kad je prolaznik udaljen između 10 i 70 metara, što ga čini savršenim za uporabu u oglašavanju putem reklamnih panoa. Novi zasloni umjesto uobičajene LED tehnologije koriste lasere što omogućava gledanje sadržaja unatoč jakom suncu.

Iz TriLitea poručuju kako se njihov posljednji prototip sastoji od stranica koje se mogu spajati u bilo koju potrebnu veličinu, a unutar stranice može se producirati crveni, zeleni ili plavi piksel za kreiranje slike.

Dvije reklame istovremeno na jednom panou

Autostereoskopski znači da zaslon mora pronaći način kako pokazati različitu sliku na oba oka i stoga je TriLite, umjesto obične 3D grafike, uveo dodatnu uporabu zaslona. “Uz pomoć ove tehnologije ne pružamo samo mogućnost gledanja 3D sadržaja bez naočala. Zamislite da stojite deset metara od mene i vidite nešto posve drugačije od onoga što ja vidim. Na primjer, izlazite iz Nikeovog dućana i gledate u Nikeovu reklamu, a ja dvije kuće niže izlazim iz Reebokovog dućana i na istom panou gledam Reebokovu reklamu”, rekao je u intervjuu za NY Magazine suosnivač TriLitea Ferdinand Saint Julien.

Iako će za ovu novu tehnologiju najzainteresiranija biti industrija billboarda, u TriLiteu vjeruju kako ona ima brojne mogućnosti primjene poput regulacije prometa.