Jasen Boko dao otkaz u HNK Split. 'Ako nema ugodnog radnog okruženja, radije ću biti sam sebi šef'
Jasen Boko, dramaturg splitskog HNK-a, odlazi iz tog kazališta zbog 'potpunog neslaganja s metodama rada novog intendanta Bilandžića'
Dosadašnji dramaturg splitskog HNK-a Jasen Boko na svojem Facebook profilu objavio je kako odlazi iz tog kazališta. Razlog odlaska je, kako je Boko napisao, neslaganje s novim intendantom Vickom Bilandžićem.
“Evo, jednom sam i ja realizirao novogodišnju odluku. Dao sam otkaz u HNK Split i od danas sam opet u slobodnjačkim vodama ovih par godina do penzije. Razlog je (ukratko) – potpuno neslaganje s radnim metodama i načinom komuniciranja novog intendanta. Radno okruženje ima smisla dok je ugodno i vodi nečemu kreativnom, ako nema toga, radije ću biti sam sebi šef. I da, tako je dobar osjećaj imati mogućnost izbora”, piše Boko u neobičnoj novogodišnjoj čestitki.
Iz spomenutog statusa, kao i komentara, jasno je kako Boko odlazi iz HNK-a zbog Bilandžića, glumca koji je, u konkurenciji od pet kandidata, u ljeto 2022. izabran na čelo najvažnije splitske kulturne ustanove.
Evo, jednom sam i ja realizirao novogodišnju odluku 😊. Dao sam otkaz u HNK Split i od danas sam opet u slobodnjačkim…
Posted by Jasen Boko on Tuesday, January 2, 2024
Ponovno slobodnjak
Boko je na statusu skupio brojne lajkove i komentare podrške. Umirovljena novinarka Svjetlana Hribar napisala mu je kako je kazališni zakon donesen kako bi umjetnike pretvorio u činovnike. “Tako se ubija svaka kreativnost, a to jeste svrha takvih zakona. Žalosno je, ali istinito. Krenulo je od novinarstva i uvođenja cvikalica na ulazu. Tome teži i kazalište”, komentar je Hribar koji je Boko podržao lajkom i naglasio kako mu ovo nije ni prvi ni zadnji put da ide u ‘slobodnjake’.
Naime, Boko je u splitskom HNK-u radio kao dramaturg da bi prešao u Slobodnu Dalmaciju u kojoj je radio kao novinar-komentator, urednik kulturne rubrike te kazališni i književni kritičar. Potom je otišao u slobodne vode, a 2012. je došao na čelo Drame splitskog HNK-a, da bi u kazalištu ostao kao dramaturg i producent.
Njegove su drame igrane na scenama Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije u četrdesetak profesionalnih produkcija, a kao dramaturg je surađivao na više od dvadeset kazališnih projekata u Hrvatskoj i Sloveniji te je za svoj književni i dramski rad nagrađivan s više nagrada, od kojih se izdvajaju nagrade “Mali Marulić”, “Kiklop” i “Marin Držić”.