Kanye West predstavio novi spot u muzeju u Los Angelesu (a režirao ga je Steve McQueen)

Spot traje 9 minuta, a snimljen je u formi kratkog filma

TORONTO, ON - JULY 26: Kanye West preforms during the closing ceremony on Day 16 of the Toronto 2015 Pan Am Games on July 26, 2015 in Toronto, Canada.   Ezra Shaw/Getty Images/AFP
FOTO: AFP

Muzej moderne umjetnosti u Los Angelesu ovog vikenda je bio mjesto ekskluzivne premijere novog spota repera Kanyea Westa. Premijera je zamišljena kao pop-up izložba, a trajat će samo 4 dana. Riječ je o 9-minutnom spotu za dvije Kanyeove pjesme, “All Day” i “I Feel Like That”, a video je napravljen u formi kratkog filma.

Režirao ga je Oscarom nagrađeni redatelj Steve McQueen, najpoznatiji po filmu “12 godina ropstva” iz 2013. “Ova dva umjetnika su trenutno na vrhuncima svojih karijera, i njihova suradnja je jako velika stvar. Obojica su sjajni u tome čime se bave; Steve uspješno kombinira film i umjetnost, a Kanye modu i glazbu”, rekao je direktor muzeja Michael Govan.

Do ove suradnje je došlo jer je Kanye veliki obožavatelj McQueena, pa mu je pristupio s idejom da zajedno naprave nešto, a redatelj se odazvao tome bez puno premišljanja. Obje pjesme iz ovog kratkog filma naći će se na novom Kanyeovom albumu naziva “SWISH”, koji bi se trebao pojaviti u prodaji do kraja ove godine. Snimanje je odrađeno prije nekoliko mjeseci u nekom skladištu u Londonu.

Posjetitelji zadovoljni viđenim

Ova pop-up izložba postavljena je u mračnoj prostoriji muzeja u Los Angelesu, a ekran je pozicioniran centralno kako bi svi mogli kružiti oko njega. Reakcije ljudi koji su ga pogledali su uglavnom pozitivne, a svi su istaknuli kako su doživjeli spot puno drukčije nego što bi to bio slučaj da su ga pogledali doma na Youtubeu.

Iako redari na ulazu napominju svim posjetiteljima kako je snimanje mobitelima strogo zabranjeno, netko je ipak uspio snimiti kako izgleda izložba, a video možete pogledati ovdje.