Redatelj 'Fantastične četvorke' se brani od loših kritika na Twitteru. Tvrdi da postoji bolja verzija od one u kinima

John Trank je obrisao tu objavu sa svog profila, no internet je bio brži od njega

Iako je “Fantastična četvorka” tek krenula s prikazivanjem u američkim kinima, prve kritike ovog filma, za kojeg su mnogi očekivali da bi mogao biti jedan od uspješnijih blockbustera ove godine, su katastrofalne. Pojavilo se nekoliko kritika koje su pozitivnijeg tona, ali generalni konsenzuz je poprilično negativan.

Kritičari tvrde kako je početak filma sasvim solidan i zanimljiv, no u nekom trenutku gledatelj dobije osjećaj da se petljalo gdje se nije trebalo petljat. Radnja se sama od sebe potpuno raspada i sve skupa djeluje kao da je film u žurbi da što prije završi.

Odrekao se kreativne kontrole

Međutim, redatelj Josh Trank smatra da loša percepcija filma nije njegova krivica. Trank je otišao i korak dalje u svom opravdanju; tvrdi kako je prije godinu dana imao puno bolju verziju koju, nažalost, nikad nećemo vidjeti. To je napisao na svom Twitter profilu, no ubrzo nakon objave obrisao je tvit. Internet je ipak bio brži od njega, i stotine korisnika ove društvene mreže su napravile screenshot koji je nastavio kolati timelineom.

Iako ova Trankova objava ne otkriva nikakve konkretne detalje, vrlo lako se može čitati između redaka. Čini se da je ovaj redatelj prošle godine bio prisiljen odreći se kreativne kontrole nad filmom, nakon što je snimio verziju s kojom je on bio zadovoljan. Ono što publika danas može pogledati u kinima je naknadno premontirana verzija s kojom je studio 20th Century Fox očito bio zadovoljniji. Što je točno promijenjeno u odnosu na original, trenutno nije poznato. Vrlo je izgledno da nikad nećemo ni moći pogledati verziju s kojom je Josh Trank bio zadovoljan.