Addiko banka je predstavila svoju novu strategiju kojom izlaze iz tradicionalnih okvira

Uz po prvi puta u Hrvatskoj gotovinski kredit s 0% kamata i bez troškova, Addiko je predstavio i novog brend karaktera, hrčka Oskara

Addiko banka je danas predstavila svoju novu strategiju kojom se žele profilirati kao banka za brze kredite građanstvu i poduzetnicima, odnosno kako sami kažu, žele postati prvi izbor za brze kredite u Hrvatskoj. Nakon inovativnih rješenja kojima je promijenila pravila igre na tržištu te učinila dostupnim jednostavne i brze kredite ne samo za potrošače, već i za male poduzetnike, Addiko danas ponovno iznenađuje tržište osvježenim vizualnim identitetom i netipičnom ponudom.

Tijekom svibnja novi Addiko klijenti mogu ugovoriti beskamatni gotovinski kredit i tako za posuđenih 10.000 kn nakon dvije godine vratiti istih 10.000 kn.

“Ne želimo imati cijelu paletu bankarskih proizvoda već želimo biti najbolji u onome što radimo, zbog čega smo Addiko transformirali u specijalističku banku. Građanima te malim poduzetnicima donosimo brz i jednostavan proces odobrenja kredita, potpomognut digitalnim rješenjima. Kao stručnjaci za potrošačko kreditiranje i financiranje malih poduzetnika, zastupamo brzinu i fleksibilnost i tu smo uz naše klijente u situacijama kada im je potreban dodatan poticaj. Svi oni koji još nisu imali priliku iskusiti do koje smo mjere pojednostavili postupak podizanja kredita, moći će se uvjeriti tijekom svibnja – i to potpuno besplatno”, izjavio je predstavnik Uprave Addiko banke, Mario Žižek.

Odlični rezultati u prvom tromjesečju ove godine

Ispravan poslovni zaokret Addiko banke potvrđuju i pozitivni financijski rezultati – u prvom tromjesečju ove godine Addiko je privukao dvostruko više novih klijenata i ostvario 40 posto više volumena gotovinskih kredita nego u istom vremenskom razdoblju lani, što je najbolji rezultat dosad. Time je tržišni udio Addiko banke u novim gotovinskim kreditima uvećan za 20 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.

U Addiko banci naglašavaju da dostupniji kreditni proizvod i činjenica da ga je moguće brzo i jednostavno ostvariti uključuje i brzu, ali temeljitu provjeru kreditne sposobnosti klijenata u cilju što odgovornijeg kreditiranja i zaštite interesa potrošača.

Štoviše, osim odgovornog kreditiranja, banka prepoznaje važnost financijske pismenosti te se strateški opredijelila za aktivno sudjelovanje u inicijativama koje podižu financijsku pismenost građana kako bi sigurno i informirano upravljali osobnim i poslovnim financijama.

Addiko se posljednjih godina uključio u različite projekte u suradnji sa Štedopisom, Institutom za financijsko obrazovanje, poput edukativnih radionica za osnovnoškolce, financijskog opismenjavanja poduzetnika te educiranja šire javnosti o upravljanju financijama u svim životnim situacijama.

Nova tržišna komunikacija

“Od danas uvodimo i osvježenu tržišnu komunikaciju. Naš novi brend karakter, hrčak Oskar, i novi slogan “Vaš prvi izbor za brze kredite” od sada će biti glavni pokretači komunikacije o specijalističkoj strategiji Addiko banke. Oskar je netipični hrčak koji ne sakuplja, nego daje, i koji prolazi kroz ljudske situacije”, objašnjava Petra Bašić Jantolić, izvršna direktorica Poslovanja s klijentima i dodaje: “Njegova misija je slušanje klijenata i zagovaranje njihovih potreba. Uvjeren je da ljudi cijene dodatni poticaj u svakodnevnom životu.”

Addiko banka je na novoj komunikacijskoj platformi surađivala s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey koja je, uz međunarodnu brend konzultantsku tvrtku Prophet, bila zaslužna i za rebranding u Addiko u 2016. godini.

“Ne možeš biti najbolji u svemu. Zato se Addiko banka specijalizirala za brze kredite za potrošače i male poduzetnike. Addiko je drugačija od svih ostalih banaka. Nikad nismo imali tako dlakavog klijenta”, izjavio je Davor Bruketa, jedan od osnivača agencije Bruketa&Žinić&Grey.