Karlovac nastavlja s projektom KAkvart. Otvaraju nove runde prijava za gradske četvrti i mjesne odbore

Značajna novost od ove sezone je digitalizacija samog procesa. Prijedlozi projekata dostavljaju se putem aplikacije SOM natječaji

FOTO: KAkvart

Još od 2016. grad na četiri rijeke provodi jedinstven projekt u Hrvatskoj koji predstavlja međusobnu suradnju Grada Karlovca, mjesnih odbora, poslovnog sektora i građana volontera. Svi ovi partneri imaju jedan zajednički cilj – poboljšanje kvalitete života te komunalnog standarda stanovnika Karlovca.

Riječ je o projektu KAkvart kroz koji građani osmišljavaju i kandidiraju projekte, koje potom Grad Karlovac uz pomoć poslovnih subjekta sufinancira, dok građani volonterskim radom sudjeluju u njihovoj realizaciji. Priopćenje prenosimo u cijelosti.

Podržano preko 130 projekta

Inače, grad Karlovac ima ma 12 gradskih četvrti i 26 mjesnih odbora, a HEINEKEN Hrvatska sa svojim brendom Karlovačko glavni je partner KAkvarta već šestu godinu zaredom.

Dosad je podržano preko 130 projekta, čiju su realizaciju financijski omogućili Grad Karlovac te Karlovačko u iznosu većem od 4 milijuna kuna.

Više od 30.000 volonterskih sati

Vrijednost odrađenih projekata je puno veća kada se pribroje vlastita sredstva Gradskih četvrti i Mjesnih odbora, razne druge donacije, ali i ono jednako impresivno – više od 30 tisuća utrošenih volonterskih sati samih građana.

Nova runda prijava traje do 20. lipnja i to u dvije kategorije: Komunalni projekti – razvoj lokalne zajednice te Društveni projekti – njegovanje tradicije, kulture i običaja.

Digitalizacija procesa

Značajna novost od ove sezone je digitalizacija samog procesa, odnosno prijedlozi projekata dostavljaju se putem aplikacije SOM natječaji dostupne na službenim stranicama Grada.

Osim toga, kod ocjenjivanja projekata dodatno će se bodovati suradnja više gradskih četvrti i mjesnih odbora, uključivanje udruga kao partnera, korištenje materijala koji su izrađeni od okolišu prihvatljivih i/ili recikliranih materijala.

Jedinstven projekt

Veće šanse za financiranje imat će inovativni projekti, oni koji sadrže “pametna” rješenja te projekti čija je provedba u skladu s ciljevima održivog razvoja. To su ujedno i vrijednosti koje snažno zagovara glavni partner Grada Karlovca na ovom projektu – HEINEKEN Hrvatska s brendom Karlovačko.

“Raduje nas što se proces prijava i ocjenjivanja digitalizirao, u skladu s načelima očuvanja okoliša. Karlovac već gotovo 170 godina ima posebno mjesto u srcu naše kompanije i ponosni smo što smo dio ovog jedinstvenog projekta. Uvjereni smo da će novoodabrani projekti našu lokalnu zajednicu učiniti još ljepšom, a život njenih stanovnika i gostiju kvalitetnijim, ugodnijim i održivijim”, poručila je Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica korporativnih poslova HEINEKENA Hrvatska.