Više od 400 čitatelja otkrilo nam je što zapravo očekuju u digitalno doba. Svima je prioritet isti

Žele digitalne usluge bez ugovora, a dobro bi im došle i pristupačnije cijene

FOTO: Unsplash

Potrebe digitalnih korisnika rastu paralelno s digitalizacijom koja je obuhvatila sve sfere života – od komunikacije, posla i bankarstva do naručivanja kod doktora i gledanja televizije.

Ključnu ulogu pritom imaju tvrtke koje pružaju digitalne i telekomunikacijske usluge, a kako bi zadovoljile potrebe korisnika, moraju kontinuirano pratiti trendove i želje koje se pojavljuju na tržištu.

Globalna istraživanja pokazuju da su korisnicima sve važnije fleksibilnost, uvijek dostupna korisnička podrška, kvalitetna internetska mreža, jednostavnost korištenja digitalnih usluga te zadovoljenje individualnih potreba, odnosno mogućnost personalizacije i da sami odabiru proizvode koji im trebaju.

Veliku ulogu u odabiru usluga ima i osobno iskustvo koje korisnici steknu s njihovim pružateljima. Kako bismo provjerili stanje na našem tržištu i doznali je li u skladu s globalnim trendovima, kreirali smo anketu u kojoj smo čitatelje pitali što im je najvažnije po pitanju digitalnih usluga. Evo što kažu rezultati.

Kod odabira digitalnih usluga razmatraju se sve stavke

Anketa se sastojala od ukupno 10 pitanja, a u njoj je sudjelovalo 434 ispitanika. Pitanja su bila povezana uz karakteristike korištenja digitalnih usluga, ugovaranje internetskih i televizijskih usluga te uz to što sve korisnici očekuju od telekomunikacijskih kompanija čije usluge koriste ili namjeravaju koristiti.

Više od polovice ispitanika, točnije 61 posto, reklo je da im je kod korištenja i odabira digitalnih usluga bitno nekoliko stavki – mogućnost individualizacije u skladu s vlastitim potrebama, uvijek dostupna korisnička podrška te pristupačna cijena.

Pri ugovaranju internetskih usluga, za 58 posto ispitanika jednako su važni jak i kvalitetan Wi-Fi signal, gigabitna brzina interneta i pristupačna cijena, dok su gotovo svi potvrdili da im je od izuzetne važnosti da digitalne usluge koje koriste rade bez ikakvih poteškoća.

Prednost je kada se sve nalazi na jednom mjestu

Da bi im to jako pomoglo u korištenju digitalnih usluga, 75 posto ispitanika potvrdilo je da bi voljelo imati pristup i upravljanje svima njima na jednom mjestu, a više od 60 posto reklo je da bi željelo imati mogućnost da svoje digitalne usluge jednostavno dijele s prijateljima i obitelji.

Kao veliku prednost operatera, 88 posto ispitanika istaknulo je pak mogućnost isprobavanja i korištenja digitalnih usluga bez ugovorne obveze.

Međutim, samo četvrtina ispitanika je spremna izdvojiti više novca za digitalne usluge kako bi zauzvrat dobili kvalitetniju uslugu i brojnije pogodnosti. Njih 30 posto ne bi se odlučilo na tu opciju, dok je gotovo polovica njih odgovorila da bi to možda učinili.

TMG CREATIVE

‘Sve što želim je sve’

Prateći takve zahtjeve tržišta, A1 Hrvatska uvela je inovativne usluge i proizvode koji odgovaraju novim potrebama i očekivanjima korisnika. Tako je na najvećoj gigabitnoj fiksnoj mreži u Hrvatskoj dostupna brzina od dva Gbps uz premium opremu koju na korisničkoj lokaciji instaliraju A1 tehničari i pobrinu se kako bi upravo svaki kut doma bio pokriven WiFi kvalitetnim signalom.

Nadalje, njihova je TV usluga s više od 220 kanala postala prijenosna te se može gledati na drugim lokacijama ili istovremeno na dva TV uređaja.

Omogućeno je i jednostavno upravljanje svim uslugama, aktiviranje novih ili deaktiviranje postojećih bez ugovorne obveze te isprobavanje dodatnih usluga ili plaćanje bonova i računa kroz nadograđenu Moj A1 aplikaciju.

Korisnici na mobilnim tarifama s neograničenim internetom mogu pak pokloniti neograničeni Internet na 24 sata drugim A1 prepaid ili postpaid korisnicima svakog mjeseca, dok korisnici koji nemaju tarife s neograničenim internetom mogu jednom mjesečno sami aktivirati 24 sata neograničenog interneta.

Usluge i proizvodi fleksibilne ponude

Korisnici bonova mogu pak platiti tarife tri ili šest mjeseci unaprijed uz popust, tako da osim što štede ne moraju brinuti o stanju na računu i isteku tarife, a dostupna je i mogućnost plaćanja prepaid tarife bez kupovine bona putem weba ili Moj A1 aplikacije.

Ovisno o uslugama i tarifi koju imaju, svi korisnici mogu besplatno aktivirati i isprobati od jedan do tri mjeseca dodatne usluge poput Osiguranja ekrana, A1 Xplore Music by Deezer, A1 SafeNet ili A1 Pomoć u kući.

Kupovina u webshopu i kupovina bonova jednostavno se može napraviti putem Revolut Paya, dok spajanjem usluga u Mozaik korisnici maksimalno štede 16 eura po računu za ukupno povezane četiri usluge, a za povezanu mobilnu i fiksnu uslugu dobivaju tri mjeseca A1 Pomoć u kući.

Raznovrsnost i laka dostupnost su vodeći benefiti

Prema rezultatima naše ankete, više od polovice ispitanika mobilne usluge trenutno koristi putem pretplate, dok ih malo više od 20 posto iste koristi putem bonova ili u sklopu posebno ugovorenog paketa s više usluga.

Kod ugovaranja i korištenja TV usluga 39 posto ispitanika izjavilo je da u istoj mjeri preferiraju što raznovrsniju ponudu kanala, jednostavan pristup uslugama, kao i mogućnost gledanja na bilo kojoj lokaciji.

Pristup neograničenom internetu u svakom trenutku važan je za 76 posto ispitanika, dok za 16 posto njih to ovisi o tome gdje se nalaze i čime se bave. Samo osam posto ispitanika kazalo je da im neograničen internet nije potreban.

Zaključno s navedenim, možemo reći da i na domaćem tržištu prevladavaju potrebe digitalnog doba koje su prepoznate kao dio globalnih trendova, dok korisnici od svojih operatera, za maksimalno zadovoljstvo uslugom, traže što veću prilagodbu njihovim individualnim željama.


Sadržaj nastao u suradnji s A1 Hrvatska.