I japanska turistica postala žrtva bezobraznog vozača Croatia busa - izbacio je iako je imala plaćenu kartu

Japanku je vozač iz autobusa izbacio na ugibalištu kod Plitvica

FOTO: Facebook

Nakon što je Hrvatsku šokirao slučaj dvanaestogodišnje djevojčice, koju je vozač Croatia busa izbacio iz autobusa na Jadranskoj magistrali, nakon čega je dobio izvanredni otkaz, i Japanka Mariko Takemoto također je svjedočila neprofesionalnosti i neljubaznosti vozača Croatia busa, piše Večernji list. Ona je, naime, kupila autobusnu kartu kako bi se s Plitvičkih jezera vratila u Zagreb.

“Prije nego što sam se ukrcala u autobus i predala prtljagu pokazala sam kondukteru kartu i pitala ga mogu li s njom, obzirom da sam vidjela da je isto ime prijevoznika na karti kao i natpis na autobusu, putovati do Zagreba. Odgovorio mi je da je karta u redu. Vožnja je protekla u redu sve do Karlovca, kad su došli i ponovno tražili kartu. Tada su mi rekli da moja karta nije važeća te da moram kupiti novu. Bila sam neugodno iznenađena, jer je vožnja već trajala neko vrijeme. Tražila sam da mi objasne zašto karta ne vrijedi kad su i vrijeme i datum polaska i prijevoznik na njoj točno navedeni”, kazala je Mariko.

Izbacili je na ugibalištu

Međutim, kondukter je ustrajao u namjeri da ona ponovno plati kartu od Plitvica do Zagreba. Nakon što je Mariko to odbila, kondukter se vratio do svoga kolege vozača i tražio ga da zaustavi autobus. Na ugibalištu je stao i izbacio putnicu skupa s njezinom prtljagom. Ona je nastojala zaustaviti druge autobuse, međutim, nijedan od njih nije stajao, jer to nije bila autobusna stanica, na kojoj prijevoznici ukrcavaju nove putnike.

“Nisam imala drugog rješenja doli čekati bilo koji idući autobus, no svi koji su prolazili nisu se i zaustavljali. Naime to nije bila autobusna stanica već ugibališta gdje se autobusi ne zaustavljaju za ukrcaj putnika. Kada je konačno stao jedan od autobusa, pristali su me ukrcati, no morala sam kupiti kartu, jer to nije bio prijevoznik za čiji autobus sam kupila kartu”, objašnjava Mariko.

Morala mijenjati avionske karte

Prijatelji koji su je čekali u Zagrebu već su se zabrinuli, jer je nije bilo u autobusu u kojemu je trebala biti. Kad su doznali što se dogodilo, ona im nije znala objasniti gdje se nalazi kako bi oni došli po nju. U Zagreb je ipak došla kasnije nego što je planirano, pa je morala promijeniti i avionske karte kako bi nastavila svoje putovanje.

“Koštalo me nešto više, čak sam i prtljagu platila dva puta, no sve se dobro završilo. Jako volim Hrvatsku i voljela bih kada bi putovanje autobusima bilo bolje organizirano. No svejedno ću doći ponovno”, kazala je Japanka.

Autobusni su prijevoznici neorganizirani

I predsjednik Sindikata vozača Miljenko Gočin, kazao je da je situacija u autobusnom prijevozu neorganizirana. Među prijevoznicima vlada oštra konkurencija i najvažnije im je čim prije ukrcati putnike i krenuti. “Vozaču se kasnije broji koliko je putnika vozio, nerijetko o tome ovisi i njegov dohodak”, kaže Gočin.

Ističe kako je situacija bitno pogoršana nakon što je Panorama bus kupila Croatia bus, koja je bila u stečaju. “Svaki prijevoznik ima pravila kako doći do putnika više. Putnik traži jeftiniji prijevoz, a vozač je taj koji treba zadovoljiti obje strane, što nije moguće”, kazao je Gočin.