Konzum zasad neće ograničavati kupnju ulja: 'Ali, ako se potražnja nastavi povećavati ovim tempom...'

Iz Konzum uvjeravaju da imaju dovoljno zaliha za "normalnu kupnju i potrošnju"

Šef Fortenove Fabris Peruško sinoć je izjavio da će u maloprodajnim lancima trgovina vjerojatno ograničiti jednokratnu kupnju ulja kako bi spriječili ubrzanu potrošnju zaliha, iako, uvjeravao je Peruško, imaju dovoljno rezervi za normalnu kupovinu.

Iz Konzuma, koji posluje u sklopu Fortenove, danas su na upit N1 televizije imaju li dovoljna ulja i ostalih namirnica te namjeravaju li ograničiti kupovinu nekih proizvoda odgovorili kako su njihove prodavaonice i skladišta dobro opremljeni i da su osigurali dovoljne količine svih proizvoda, pa i ulja, za “normalnu kupnju i potrošnju”. Kazali su da su primijetili povećanu potražnju, ali su uvjereni da će se ona normalizirati.

‘Nema racionalne potrebe za stvaranjem zaliha’

“Nikakve racionalne potrebe za stvaranjem zaliha nema, u ovom trenutku nećemo ograničavati količinu kupnje. No, ako se potražnja nastavi povećavati ovim tempom određena ograničenja bit će potrebna”, ustvrdili su.

Iz Konzuma su kupcima poručili da na zalihama imaju dovoljno “ulja i svih drugih svakodnevno potrebnih proizvoda”. “U pandemiji smo svi skupa itekako dobro savladali upravljanje opskrbom u izuzetno izazovnim okolnostima, i nadamo se kako će i naši kupci prepoznati da nema potrebe za odstupanjem od redovnih navika kupnje”, kazali su.

Dodali su i kako su u svakodnevnom kontaktu s dobavljačima te da će i dalje pratiti kako će se situacija razvijati. “Kako bismo na sve promjene na tržištu mogli pravovremeno reagirati, osigurati neometanu isporuku robe i nastaviti nuditi kupcima sve potrebne proizvode u našim prodavaonicama”, poručili su.

Konzum očekuje da bi cijene nekih proizvoda mogle porasti

U Konzumu očekuju da bi cijene nekih proizvoda mogle porasti, pozivajući se na “globalno kretanje cijena sirovina na burzi”.

“Unatoč tome, naši kupci su nam prioritet te smo u Konzumu prilikom najave snižavanja PDV-a i prije stupanja na snagu te odluke snizili cijene proizvoda na našim policama. Na maloprodajne cijene i dalje primjenjujemo samo rast nabavnih cijena, a u velikom broju slučajeva odričemo se i dijela marže, sve kako bi utjecaj rasta cijena, koji se na nas prelijeva zbog globalnih kretanja, na krajnje kupce bio što manji”, zaključili su.

Telegramov Marko Repecki je analizirao hoće li zbog rata u Ukrajini i u Hrvatskoj doći do nestašica u dućanima.