Što je sad ovo? Udruga za zaštitu prirode ima novu kampanju, totalno je seksistička
Kampanja obiluje seksističkim porukama i pripadajućim fotografijama
Organizacija za zaštitu prirode WWF Adria ovih dana na društvenim mrežama provodi kampanju; ne žele reći točno za što no uspjeli su privući pažnju. Doduše, vjerojatno ne onako kako su htjeli jer su brojni korisnici mreža zgroženi seksističkim porukama i pripadajućim fotografijama. Među njima je, primjerice, slogan “Radije hvatam strane nego domaće ribe” ispisan na fotografiji muškarca s lulom, okruženog ženama.
Netko im je osmislio i slogan “Ne diraj mi ribicu, čuvam je za velikog fratra.”, a tu je i plakat s natpisom “Velike ribe preferiraju mali alat”, koji prikazuje muškarca s mjernim instrumentom u ruci.
Na ove poruke ukazala je Facebook stranica Seksizam naš svagdašnji, konstatirajući: “Nije nam jasno o kakvoj se to kampanji radi i koja bi to finalno poanta trebala biti, ali seksističke poruke ni u kakvom obliku ne bi trebale zagađivati digitalni okoliš. Netko je pomiješao gerilu i gorilu u WWF Adria”. Zasad nije jasno koja to ideja stoji iza ovih plakata, a na prvu se da primijetiti kako im zajednička neka varijacija riječi “riba”.
Nije nam jasno o kakvoj se to kampanji radi i koja bi to finalno poanta trebala biti, ali seksističke poruke ni u kakvom…
Posted by Seksizam naš svagdašnji on Tuesday, October 4, 2022
Čuvam je za velikog fratra.
Posted by WWF Adria on Tuesday, October 4, 2022
WWF: Idemo k vrlo važnoj temi
Brojni korisnici na društvenim mrežama zaprepašteni su objavama organizacije kojoj je primarni cilj zaštita prirode, a pribjegla je ovom načinu privlačenja pažnje.
Tako neki od komentara na njihove objave glase ovako: “Svaka reklama je dobra reklama i bitno da se priča više baš i ne drže vodu”, “Ok, definitivno prestajem s uplatom donacija” i “Kampanja vam nema veze s mozgom”.
Jutros se u komentarima oglasila i sama organizacija, napisavši: “Vidimo da vas brine kuda idemo s ovom kampanjom, ali vjerujte da idemo ka vrlo važnoj temi. Žao nam je ako su vas ove poruke naljutile, ali vjerujemo da ćete do kraja kampanje ljutnju zajedno s nama usmjeriti na problem na koji namjeravamo ukazati. Ostanite uz nas do sutra kada ćemo ogoliti ovu kampanju!” napisali su iz organizacije.
Ova, za mnoge promašena kampanja, neke je podsjetila na slučaj s Unicefovim plakatima s porukom “Samo slabiči dobiju depresiju”. Organizacija se jučer oglasila tvrdeći kako im je namjera bila srušiti mitove o mentalnom zdravlju.