Što je sad ovo? Udruga za zaštitu prirode ima novu kampanju, totalno je seksistička

Kampanja obiluje seksističkim porukama i pripadajućim fotografijama

FOTO: Facebook WWF Adria

Organizacija za zaštitu prirode WWF Adria ovih dana na društvenim mrežama provodi kampanju; ne žele reći točno za što no uspjeli su privući pažnju. Doduše, vjerojatno ne onako kako su htjeli jer su brojni korisnici mreža zgroženi seksističkim porukama i pripadajućim fotografijama. Među njima je, primjerice, slogan “Radije hvatam strane nego domaće ribe” ispisan na fotografiji muškarca s lulom, okruženog ženama.

Netko im je osmislio i slogan “Ne diraj mi ribicu, čuvam je za velikog fratra.”, a tu je i plakat s natpisom “Velike ribe preferiraju mali alat”, koji prikazuje muškarca s mjernim instrumentom u ruci.

Na ove poruke ukazala je Facebook stranica Seksizam naš svagdašnji, konstatirajući: “Nije nam jasno o kakvoj se to kampanji radi i koja bi to finalno poanta trebala biti, ali seksističke poruke ni u kakvom obliku ne bi trebale zagađivati digitalni okoliš. Netko je pomiješao gerilu i gorilu u WWF Adria”. Zasad nije jasno koja to ideja stoji iza ovih plakata, a na prvu se da primijetiti kako im zajednička neka varijacija riječi “riba”.

Nije nam jasno o kakvoj se to kampanji radi i koja bi to finalno poanta trebala biti, ali seksističke poruke ni u kakvom…

Posted by Seksizam naš svagdašnji on Tuesday, October 4, 2022

Čuvam je za velikog fratra.

Posted by WWF Adria on Tuesday, October 4, 2022

WWF: Idemo k vrlo važnoj temi

Brojni korisnici na društvenim mrežama zaprepašteni su objavama organizacije kojoj je primarni cilj zaštita prirode, a pribjegla je ovom načinu privlačenja pažnje.

Tako neki od komentara na njihove objave glase ovako: “Svaka reklama je dobra reklama i bitno da se priča više baš i ne drže vodu”, “Ok, definitivno prestajem s uplatom donacija” i “Kampanja vam nema veze s mozgom”.

Jutros se u komentarima oglasila i sama organizacija, napisavši: “Vidimo da vas brine kuda idemo s ovom kampanjom, ali vjerujte da idemo ka vrlo važnoj temi. Žao nam je ako su vas ove poruke naljutile, ali vjerujemo da ćete do kraja kampanje ljutnju zajedno s nama usmjeriti na problem na koji namjeravamo ukazati. Ostanite uz nas do sutra kada ćemo ogoliti ovu kampanju!” napisali su iz organizacije.

WWF Adria/Facebook WWF Adria

Ova, za mnoge promašena kampanja, neke je podsjetila na slučaj s Unicefovim plakatima s porukom “Samo slabiči dobiju depresiju”. Organizacija se jučer oglasila tvrdeći kako im je namjera bila srušiti mitove o mentalnom zdravlju.