U Osijeku se ukida kompletan tramvajski promet sve do jeseni sljedeće godine

Umjesto tramvaja prometovat će autobusi

08.01.2021., Osijek - Malobrojni gradjani na ulicama zbog prohladnog i kisovitog vremena.rPhoto: Davor Javorovic/PIXSELL
FOTO: Davor Javorovic/PIXSELL

Od ponedjeljka 3. srpnja pa sve do potpunog završetka radova na projektu modernizacije tramvajske infrastrukture, što se očekuje početkom rujna 2024. godine, u Osijeku se obustavlja sav tramvajski promet, izvijestila je u utorak Uprava Gradskog prijevoza putnika (GPP).

Umjesto tramvaja prometovat će autobusi, koji će duž svih dionica tramvajskih linija koristiti postojeća tramvajska stajališta. Polasci autobusa dostupni su na mrežnim stranicama GPP-a, priopćili su iz te tvrtke.

Mijenjanje zastarjele opreme

Napominju kako radovi zbog kojih će se obustaviti kompletan tramvajski promet uključuju rekonstrukciju i modernizaciju ispravljačke stanice “Gornji grad”, koja je ključna ispravljačka stanica za napajanje tramvajske mreže u široj zoni gradskog središta.

Također pojašnjavaju kako će se modernizacijom zamijeniti zastarjele instalacije i oprema, zahvaljujući čemu će se dodatno povećati razina pouzdanosti napajanja i opskrbe tramvajske kabelske mreže.

Povratak tramvaja u 2024.

Osim toga, projektom modernizacija tramvajske infrastrukture u Osijeku obuhvaćeni su još i radovi na modernizaciji tramvajske pruge, te kontaktne i kabelske mreže u Europskoj aveniji, čiji se početak predviđa u jesen ove godine, te radovi na modernizaciji ispravljačke stanice Donji grad. Očekuje se da će se kompletan tramvajski promet u gradu Osijeku ponovno uspostaviti s početkom školske 2024. godine, ističu u Upravi osječkog GPP-a.

Radovi na projektu modernizacije tramvajske infrastrukture u Osijeku, počeli su u ožujku 2022. godine. a, uz ostalo, obuhvaćaju obnovu 9,5 kilometara tramvajske pruge, cjelokupne kontaktne mreže te obnovu 23 stajališta, koja će biti dostupna osobama s invaliditetom. Projekt je vrijedan 267 milijuna kuna, od kojih je 200 milijuna iz EU fondova, a ostatak su osigurali Vlada i grad Osijek.