FOTO: Aleksandar Selak

Bloom 22 nova je beauty adresa u gradu. Filozofija vlasnice je da dobar proizvod ne mora biti skup

Svakom se klijentu pristupa individualno, a njega se kroji prema načelu minimalizma

Novo mjesto

Bloom 22 nova je beauty adresa u gradu. Filozofija vlasnice je da dobar proizvod ne mora biti skup

Svakom se klijentu pristupa individualno, a njega se kroji prema načelu minimalizma

FOTO: Aleksandar Selak

Tik do već omiljenog Proljeća u Sermagevoj ulici na kućnom broju 14A, koje je sa suprugom otvorila krajem 2020., Ivana Gladović ovih je dana otvorila i Bloom 22. Riječ je o novoj beauty adresi zbog koje ćete, prilično smo sigurni, potegnuti u blizinu Kvaternikovog trga čak i ako ondje inače ne prolazite. Pa, krenimo redom. Kako nam je na početku razgovora ispričala Gladović, oduvijek je bila skincare entuzijast, ali nije imala pojma da bi od toga mogla i živjeti. Svoje je znanje o proizvodima i sastojcima, igrom slučaja, u nekom trenutku bila prisiljena produbiti. “Ljekarnički brend čije sam proizvode koristila godinama najednom je postao dio velike grupacije i promijenio formulacije. Više mi nije odgovarao, pa sam tražila alternative. Zaključila sam da mi kreme ili nisu dovoljno hranjive ili da mi, u slučaju da jesu, čepe pore”, kaže nam.

Ključno se educirati o sastojcima i potrebama kože

Tad kreće u detaljnije proučavanje clean kozmetike i brzo, kaže, uviđa da je to vrlo relativan, mahom marketinški pojam. Na društvenim mrežama počinje pratiti američke dermatologe, čije kanale u kontekstu države u kojoj si većina uopće ne može priuštiti odlazak dermatologu, drži nevjerojatno važnima. Kroz njih je naučila mnogo o ulozi pojedinih sastojaka, njihovom kombiniranju i uopće prepoznavanju potreba kože.

“Primjerice, strašno sam se, poput mnogih, pribojavala retinola, dok nisam vidjela da ga dermatolozi preporučuju kao rješenje za čitav niz problema s kožom. Uvrstila sam ga u svoju rutinu i počela uviđati promjene, a neke smo hrvatske brendove, poput Matinate, počela nuditi u Proljeću. Feedback je bio više nego dobar i tako sam se odlučila na otvaranje trgovine specijalizirane za kozmetiku”, pojašnjava. Dodaje kako je također naučila važnost pravilne koncentracije nekog sastojka i kako se začudila kad je shvatila koliko je teško naći brendove koji se drže tih gabarita. “Uvijek kažem što su i meni jednom rekli; ako u automobil ulijete previše benzina, on neće ići bolje, dapače. Ista je stvar i s previsokim koncentracijama aktivnih sastojaka”, poručuje.

Individualni pristup svakom klijentu

Bloom 22 radi od ponedjeljka do petka od 17 do 20 sati i prema dogovoru, a ona će osobno dočekati svakog klijenta i u miru mu skrojiti rutinu, baziranu na načelima skincare minimalizma. Kroz smijeh, doduše, priznaje, da bi svoj savjet trebala i sama poslušati, budući da si ne može pomoći i zapravo koristi više proizvoda nego što je nužno. “Primijetila sam i da žene često imaju krivu percepciju svoje kože, govore kako im je grozna, a zapravo je vrlo zdrava. Taj ih predmet nesigurnosti čini lakim plijenom za sve one egzotične sastojke u beauty proizvodima koji su iznimno skupi, a nisu djelotvorni”, ističe. Sve je brendove koje nudi probala i sama, redom imaju snažno uporište u znanosti i, ono što želi posebno naglasiti – demokratični su.

Ivana Gladović

Odlična krema za lice može koštati samo dvadesetak eura

To, pojašnjava nam, znači da u ponudi drži brendove u širokom spektru cijena – i čvrsto je uvjerena da dobar beauty proizvod ne mora biti skup. “Zelens je brend koji je razvio etablirani dermatolog specijaliziran za proučavanje nastanka melanoma. Proizvodi su redom fenomenalni, usudim se reći da bolje gotovo i nisam probala. Oni koštaju nešto više, ali u ponudi imamo i odlične kreme za svega dvadesetak eura”, priča. Na naše pitanje da nam izdvoji i neke bestseler proizvode, odmah navodi Jorgobé Retinol night treatment za koji kaže da ga obožavaju čak i oni koji inače ne podnose retinol, kao i njihov vitamin C te razne korejske SPF-ove. “Ako ćete koristiti samo jedan proizvod, neka to bude SPF. A mnogi ga ne koriste jer im se ne sviđa tekstura. Kad znamo da većina znakova starenja kože dolazi kao izravna posljedica izlaganja suncu, jasno je da je korištenje dobrog SPF-a preduvjet svake njege”, priča. Konačno, priča nam kako joj je važno naglasiti još nešto ključno što je naučila – koža ne mora nikad ostarjeti.

“Da, ona će s godinama izgubiti volumen i tu se ne može ništa osim otići estetskom kirurgu. No, koža može biti zdrava i sjajna cijelog našeg života, pod uvjetom da je pravilno njegujemo. Pronađite jedan dobar proizvod s retinolom, jedan s vitaminom C, jedan SPF i povremeno ubacite neki s niacinamidom i to je to, napravili ste mnogo”, poručuje. Aktualnu ponudu brendova planira i širiti, a kroz smijeh nam kaže da je to zato što ljudi obožavaju eksperimentirati s isprobavanjem novih proizvoda, čak i ako pronađu one koji im savršeno odgovaraju. Uskoro će cijela ponuda iz dućana biti dostupna i na webshopu, ali prve konzultacije se savjetuje odraditi uživo. Bloom 22 možete pratiti i putem Instagrama.