Komentatorima na Facebooku zasmetao je lezbijski par, a evo što je po tom pitanju napravio Libresse Hrvatska
Evo kako je Libresse Hrvatska dvije partnerice nepromišljeno usred hvalevrijedne kampanje ipak proglasio dvjema prijateljicama
Libresse je ovih dana lansirao novu reklamnu kampanju #wombstories. Cilj je bio potaknuti na raspravu, ali i razriješiti razne tabue na temu ženske seksualnosti. Ubrzo, ta kampanja dobila je i hrvatski kontekst s predznakom #pričeiznutra. U sklopu nje na Facebook profilu Libresse Hrvatska objavljen je post koji uključuje fotografiju lezbijskog para koji očekuje dijete uz nimalo provokativan popratni tekst u kojem svoje pratitelje pozivaju da se uključe u cijelu priču i akciju. No, kako to obično biva, dogodila se lavina komentara i niza podijeljenih razmišljanja na sam koncept i interpretaciju kampanje.
https://www.youtube.com/watch?v=BE_7iBdNlAg&feature=emb_title
I dok su neki podržali ideju dvije zagrljene žene koje očekuju dijete i taj iskorak u domeni marketinga, drugi su sve skupa osudili i pisali kako to nije normalno, ali i da je svijet otišao kompletno u krivom smjeru. Iako je Libresse Hrvatska htio u svemu ostati dosljedan i pokazati u kojem smjeru tolerancije ljudskih izbora bismo svi trebali ići bez obzira na spol, izgleda da taj pritisak ipak do kraja nisu mogli izgurati i cijelu stvar odlučili su ‘ublažiti’ na nimalo pametan način.
Stanje trudnoće se ne zove bez razloga ”drugo stanje”. Tijelo se već u prvim mjesecima počne mijenjati, a hormoni su…
Posted by Libresse Hrvatska on Monday, October 19, 2020
Naime, jedan komentator napisao je kako će u ovom slučaju pronaći drugog proizvođača uložaka za svoju suprugu, a ubrzo je stigao i odgovor od strane Libresse Hrvatska u kojem jasno daju do znanja kako je lezbijski par s fotografije koja prati kampanju najednom postao dvije prijateljice koje su si samo međusobna potpora. Tako smo od interpretacije dvije partnerice došli do dvije prijateljice, a upravo je taj potez samo još više potpirio cijeli kontekst kampanje, koja je otišla u posve nekom drugom smjeru.
Više o svemu direktno od Libresse Hrvatska pokušali su doznati s portala Crol.hr koji je htio razjasniti odnos među ženama na fotki, ali kako pišu u svojoj analizi ovog slučaja kojim se dataljno bave, dobili su vrlo neodređen odgovor u kojem Libresse Hrvatska kaže; kako se nadaju da će njihova komunikacija rezonirati sa svim ljudima globalno, bez obzira na odabir koji donesu ili s kojim se spolom identificiraju.
Ovaj slučaj nije promaknuo ni Facebook stranici Seksizam naš svagdašnji koji su ga odmah proglasili homofobijom uz popratni tekst: “Prikažeš lezbijski par pa se sjetiš da si u Hrvatskoj? Kakav fail.” Malo je reći kako reklame s LGBT osobama u svijetu kao i u Hrvatskoj zbilja nisu nikakva novost, no sudeći prema homofobnim komentarima i razvoju koji gotovo uvijek ode u sličnom smjeru, Hrvatska i dalje na tom polju stoji na mjestu, nažalost bez ikakvog pomaka.