Hrvatska moda

Dizajnerica Tina Spahija predstavila je kolekciju bodija koji pristaju svim građama. Otkrila nam je više

Dizajnerica veliku pažnju polaže na održivost pa svoje komade izrađuje isključivo od ostataka likre gimnastičkih i baletnih kostima koje izrađuje njezina majka 

FOTO: Alma Štrkljević

Sigurni smo da već dobro znate za Tinu Spahiju, modnu dizajnericu i kostimografkinju koja ima izuzetan stil odijevanja. Samo smo čekali da stvori nešto svoje, a onda i dočekali kolekciju genijalnih bodija koji pristaju svim tjelesnim građama. Bravo Tina, a njezine bodije smo nedavno mogli vidjeti u našoj najdražoj second hand trgovini Mango Sticky Rice Vintage. “Izlaganje ondje mi je donijelo veliku medijsku pozornost, ali i mnogo novih mladih zainteresiranih klijenata. Moram priznati da je to bila odlična suradnja i veselim se 14. lipnja od 16 do 20 sati izložiti svoje prototipove kupaćih kostima”, govori Tina za Super1. “Već ranije sam svoje bodije izlagala u Berlinu u formi pop up trgovina i na nedjeljnim buvljacima, dok sam tamo živjela. I ondje je također interes bio jako velik, pa sam zadovoljna da imam klijente i van granica Hrvatske, no odlučila sam se bazirati ovdje jer smatram da uz kolege koji rade genijalne stvari je ipak ljepše nuditi nešto zanimljivo domaćoj publici, pa od tuda ići van granica.”

Tina ovom kolekcijom i najavljuje svoj brend koji je nazvala jednostavno, Tina Spahija. Priča da je prvi bodi izradila s majkom prije deset godina, a radilo se o dolčeviti bez rukava sa sportskim leđima. Tinina majka se bavi izradom gimnastičkih, baletnih i plesnih kostima, a Tina od njezinih ostataka stvara svoje bodije. Ideja je bila stvoriti nešto univerzalno i efektno, a kaže nam da joj je zanimljivo što vrlo različiti profili djevojaka nose njezine bodije. “U početku je to bio krug poznanika, ali javljaju mi se djevojke različitih uzrasta i godišta. Moram priznat da su najčešći kupci do sada bili mladi ljudi iz nekog svijeta mode ili umjetnosti i baš sam zadovoljna da recimo moj bodi nose i srednjoškolke, ali i zrelije poslovne žene.”

Materijal omogućava izradu u jednoj univerzalnoj veličini, od S do L veličine, a jednostavnost i udobnost čine ga supr komadom koji se može nositi tijekom cijele godine. “Cijene se kreću su od 300 do 500 kuna, s obzirom na to da na fotkama imam predstavljene bodije od obične i sjajne likre.” U ponudi su za sada crveni, plavi, narančasti i bijeli bodiji izrađeni od sjajne likre, te crni, bijeli, zeleni i sivi bodiji izrađenih od klasične mat likre. Kampanju je snimala Alm Štrkljević koja je fotografijama htjela prikazati bodije na ženskim tijelima u prirodnim položajima te prikazati specifičnost ovog odjevnog predmeta. U ulozi modela su se našle Josipa Krolo, Lucija Curavić, Marina Britvić, Dijana Štrk, Manuela Alivuk Bistrović, Dora Krstić, Alice Diacono i dizajnerica Tina Spahija, a brend možete pratiti na Instagramu.