SUPERSTUFF

Pojavila se jedinstvena šansa da dođemo do Telfar torbe ili, kako je zovu, Birkinice za milenijalce

FOTO: Telfar

Internet je u transu, do Telfar torbe gotovo je nemoguće doći, a sada se pojavila šansa da je kupimo koja će, sigurne smo, srušiti internet

Samo danas, 19. kolovoza, američki brend Telfar ponudio je svojim fanovima jedinstvenu mogućnost da kupe Telfar torbu odnosno naprave prednarudžbu kojom im garantiraju da će torbu dobiti. Zašto je važna garancija? Pa, nedavno se dogodio ogroman skandal kad su torbe puštene u prodaju, a sve primjerke pokupovali su isprogramirani botovi. Takvi trenutci su rijetki jer su svi modeli torbi u svim bojama na Telfarovoj stranici konstantno rasprodani stoga fanovi željno iščekuju trenutak kad će ponovno postati dostupne, a kad vam pred nosom sve jedva dočekane komade zgrabi neki bot čiji će vlasnik sve preprodati za masan novac, jasno je da ćete biti ljuti.

Zato se Telfar ovom novom prilikom sada odužuje svima koji su ostali bez svojih primjeraka torbi. Sistem po kojem danas možete kupiti torbu funkcionira ovako. Kad se prodaja na službenim stranicama otvori smijete odabrati koju želite i možete naručiti samo jedan primjerak. Platiti morate odmah, odjednom, a torbu ne možete vratiti, zamijeniti niti dobiti povrat novca. Kad je jednom kupite, Telfar garantira da ćete je dobiti između 15. prosinca ove godine i 15. siječnja 2021. Akcija počinje danas u 15 sati po našem vremenu i traje 24 sata, a iz Telfara tvrde da ne morate brinuti da ćete ostati bez torbe jer u ovih 24 sata narudžbe su neograničene. Možemo samo dodati da je očekivano da će stranica padati.

KAKO JE TELFAR POSTAO TAKO POPULARAN

Brend Telfar prije petnaest godina osnovao je Telfar Clemens, kada je imao samo 19 godina. Njegova vizija brenda od početka je bila dekonstruirati svakodnevne odjevne predmete za novu publiku. Tako je i ova shopping torba koja je, kako joj i ime kaže, prvobitno bila dizajnirana da nalikuje stvarnoj vrećici za kupovinu. Torba je predstavljena 2014. godine u kolekciji za jesen/zimu, ali se tek 2017. dogodila prava popularizacija i ekspanzija ovog modela torbe. Naime, Clemens je 2017. dobio prestižnu CFDA/Vogue Fashion Fund nagradu, a 400 tisuća dolara koje je tada dobio pametno je iskoristio kako bi torba konačno našla svoju publiku. Tako je i bilo, prodaja same torbe dovela je do povećanja prihoda brenda za milijun dolara u posljednje dvije godine, kako navodi The Wall Street Journal.

Inače radi se o jednostavnom modelu od veganske kože, ali ona nije samo u službi cool modnog dodatka, nego i političkog aktivizma budući da je vlasnik brenda nezavisni crni dizajneriz Brooklyna. Clemens svojim uspjehom potiče i druge dizajnere, ali i samu modnu industriju da upoznaju vrijednost različitosti i demokratizaciju mode. Važno je istaknuti kako je ovaj brend od početka njegovao uniseks pristup pa tako ovu torbu ponosno bez razlike nose i muškarci i žene. Za razliku od ostalih it torbi, cijena ove je znatno prihvatljivija od onih s potpisom Dior ili Celine.

Tako ćete Telfar torbu ovisno o veličini (male, srednje, velike) kupiti u rasponu cijena od 150 dolara za mali model, 202 za srednji i 257 dolara za veliki. Ovim potezom Telfar očito daje do znanja kako je cilj brenda biti dostupan što širem krugu konzumenata.