Cool suradnja

Telfar i Melissa imaju zajedničku kolekciju gumenih sandala i torbi. Znamo kad stiže

Najpoznatiji brend gumenih sandala na svijetu i tvorac “Birkinice za milenijalce” predstavili su prvu zajedničku suradnju

Telfar i Melissa predstavili su jučer prvu zajedničku kolekciju gumenih torbi i sandala. Najpoznatiji brend gumenih sandala na svijetu i tvorac “Birkinice za milenijalce” predstavili su zajedničkim snagama prepoznatljive Telfar torbe u prozirnom Melflex materijalu, posebnoj vrsti PVC-a koji koristi Melissa, a koji je reciklabilan. Torbe dolaze u tri veličine kao i sve ostale Telfar torbe, a cijene im iznose 250 dolara za najveću, 200 za srednju i 150 za malu. Osim toga, u kolekciji su predstavljene i jedne sandale, također od prozirnog Meflexa, a kojima cijena iznosi 100 dolara. Čitava kolekcija stiže u Telfarovu online trgovinu u petak 14. srpnja.

Ovo je još jedna u nizu odličnih suradnji brenda Melissa koji sa svojim vrlo specifičnim proizvodom uspijeva privući neka od najvećih imena u modnoj industriji. Za njih su do sada kolekcije kreirali Jean Paul Gaultier, Comme des Garçons, Jeremy Scott, Marine Serre, Thierry Mugler, Vivienne Westwood, Collina Strada, Marc Jacobs i Glenn Martens, između ostalih.

Torbe bi se mogle odmah rasprodati

Sudeći prema povijesti brenda Telfar, ova bi se kolekcija mogla rasprodati u trenu. Telfar torbe s nestrpljenjem se čekaju iz tjedna u tjedan i nestaju u sekundi pa ih zapravo u miru i bez brige da će vam nestati iz košarice dok tražite broj kartice, možete kupiti jedino putem stranica za preprodaju. Ali i ondje se jako brzo rasprodaju, brže i od najpopularnijih brendova u preprodaji kao što su Chanel i Hermès. Posebno su tražene njihove suradnje s brendovima Ugg, Eastpak i Moose Knuckles jer se radi o rijetkim torbama koje se više nikad neće naći u prodaji, baš kao i ove koje stižu u Melissa kolekciji.

Ako gledamo kretanja na tržištu, Telfar torbe danas imaju jednak status kultnim brendovima kao što su Louis Vuitton, Chanel i Hermès dok svi oni paralelno dižu cijene i smanjuju proizvodnju kako bi si povećali vrijednost. Razlika je u tome što Telfar torbe nisu skupe u startu odnosno mnogi tvrde da su upravo oni demokratizirali tržište luksuznih torbica. Cijene im se kreću od 150 do 257 dolara ovisno o veličini torbe koju odaberete. Telfar torba tako postaje više od modnog dodatka, ona je svojevrsni znak političkog aktivizma i bunta.

Telfar je prije 18 godina pokrenuo Telfar Clemens. Tada mu je bilo samo 19 godina, a tadašnji cilj bio mu je stvoriti brend koji će nuditi dekonstruirane svakodnevne komade. Njegova kultna torba zato je prvotno bila kreirana tako da izgleda poput papirnate vrećice iz trgovine. Predstavljena je u kolekciji jesen/zima 2014. godine, a popularna je postala tek 2017. godine kada je dobila i nove inačice i veličine. Clemensu je u tome pomoglo osvajanje CFDA/Vogue Fashion Fund nagrade koja uključuje 400 tisuća dolara potpore. Dizajner je to očito jako pametno iskoristio i uz pomoć nagrade dodatno uložio u razvoj torbe i pronalaženje prave publike za nju.