LOOK

Znate onaj divovski slamnati šešir s Instagrama? Saznale smo sve o dizajneru koji stoji iza njega

FOTO: Jacquemus

Ako za njega niste čuli, onda ste barem vidjeli njegov divovski slmnati šešir koji je osvojio Instagram

Simon Porte Jacquemus je mladi francuski dizajner koji je u samo nekoliko sezona postao najvruće ime svjetske modne scene. Prvo je svijet osvojio svojim točkastim košuljama s puf rukavima, zatim neodoljivim mini torbicama, a onda i ogromnim šeširom koji ovog ljeta svi nose.

TRNOVIT PUT DO ZVIJEZDA

Jacquemus ne dolazi iz bogate obitelji niti je studirao na prestižnim fakultetima u Francuskoj, Engleskoj ili SAD-u. Bio je jednostavan dječak koji je odrastao na farmi na jugu Francuske, a da želi postati modni dizajner shvatio je kad je kao dječak na televiziji gledao velikog Jeana Paula Gaultiera. Bez obzira što nije znao ništa o tome, s 18 godina je otišao s roditeljske farme i uputio se u Pariz kako bi postao modni dizajner.

Isprva mu je bilo poprilično teško budući da baš ništa nije radio prema pravilima. Umjesto da se prijavi za stažiranje u nekoj tvrtki gdje bi naučio krojiti i šivati, Jacquemus je već s 19 godina jednostavno pokrenuo vlastiti brend na ime svoje majke i nazvao ga svojim prezimenom. Polako je radio i odlazio na sva moguća modna događanja u Parizu za koje je mogao dobiti ulaznicu, no to mu nije donijelo veliki uspjeh pa je paralelno radio u trgovini brenda Comme des Garçons kako bi mogao financirati brend.

I onda se šest godina kasnije prijavio na natječaj grupacije LVMH i pobijedio. To mu je donijelo 150 tisuća eura, ali i mentorstvo stručnjaka iz LVMH-a.

LJUBAV PREMA FRANCUSKOJ UTKANA U ODJEĆU

Vrlo brzo nakon toga, Jacquemus je svoje kolekcije počeo prikzivati na Tjednu mode u Parizu, a svaka od njih je svojevrsni hommage jugu francuske na kojem je odrastao. Osim u izgledu odjeće, to se očituje i kroz rad u timu koji čine uglavnom njegovi prijatelji i članovi obitelji pa je u jednom intervjuu za američki Elle rekao da njegova tvrtka nije kolektiv kao Vetements već prava obitelj i izvan posla.

I doista, prva manekeka i muza bila mu je vlastita majka, njegov životni partner Gordon von Steiner fotografira kolekcije, najbolja prijateljica Marine peče kolače i slane zalogaje za showroom i klijente, prijatelj Fabien Joubert vodi financije i prodaju, a prijateljica Jeanne Damas rado nosi komade iz kolekcija i promovira ih na svojim društvenim mrežama.

OSJEĆAJ ZA IT KOMADE

Od 2015. Jacquemus je kreirao niz nevjerojatno popularnih komada. Prvo su to bile kratke košulje s puf rukavima koje je nosila čak i Severina, a posebno je popularan bio model s točkicama kojim je dizajner pokrenuo lavinu povratka tog chic uzorka. Zatim su tu njegove žute mini torbice za kojima su poludile zvijezde poput Rihanne, a onda je za kreirao i taj slavni La Bomba šešir koji nose svi.

Ove sezone su njegov šešir nosile trendstereice od Emily Ratajkowski do Pernille Teisbaek, manekenka Emma Leth se u njemu udala, a pojavio se i na brojnim naslovnicama među kojima je posljednja ona španjolskog Voguea.

Da je u ovih par godina doista uspio, dokazuje i činjenica da je u lipnju ove godine pokrenuo i prikazao prvu kolekciju svoje linije za muškarce. Osim toga, u modnim se kuloarima šuška da bi upravo on mogao postati novi kreativni direktor Loewea (iako taj španjolski brend ima kreativnog direktora, J.W.-a Andersona), a te je glasine dodatno raspirio kad je objavio fotografiju influencerice Marte Lozano u svojoj crnoj mini haljini i s nje obrisao plavu Loewe torbu koju nosi na originalnoj fotografiji. Što god da se na kraju dogodilo, mi ćemo s velikim zanimanjem nastaviti pratiti njegov rad.