Znate onaj divovski slamnati šešir s Instagrama? Saznale smo sve o dizajneru koji stoji iza njega
Ako za njega niste čuli, onda ste barem vidjeli njegov divovski slmnati šešir koji je osvojio Instagram
Simon Porte Jacquemus je mladi francuski dizajner koji je u samo nekoliko sezona postao najvruće ime svjetske modne scene. Prvo je svijet osvojio svojim točkastim košuljama s puf rukavima, zatim neodoljivim mini torbicama, a onda i ogromnim šeširom koji ovog ljeta svi nose.
TRNOVIT PUT DO ZVIJEZDA
Jacquemus ne dolazi iz bogate obitelji niti je studirao na prestižnim fakultetima u Francuskoj, Engleskoj ili SAD-u. Bio je jednostavan dječak koji je odrastao na farmi na jugu Francuske, a da želi postati modni dizajner shvatio je kad je kao dječak na televiziji gledao velikog Jeana Paula Gaultiera. Bez obzira što nije znao ništa o tome, s 18 godina je otišao s roditeljske farme i uputio se u Pariz kako bi postao modni dizajner.
Isprva mu je bilo poprilično teško budući da baš ništa nije radio prema pravilima. Umjesto da se prijavi za stažiranje u nekoj tvrtki gdje bi naučio krojiti i šivati, Jacquemus je već s 19 godina jednostavno pokrenuo vlastiti brend na ime svoje majke i nazvao ga svojim prezimenom. Polako je radio i odlazio na sva moguća modna događanja u Parizu za koje je mogao dobiti ulaznicu, no to mu nije donijelo veliki uspjeh pa je paralelno radio u trgovini brenda Comme des Garçons kako bi mogao financirati brend.
I onda se šest godina kasnije prijavio na natječaj grupacije LVMH i pobijedio. To mu je donijelo 150 tisuća eura, ali i mentorstvo stručnjaka iz LVMH-a.
LJUBAV PREMA FRANCUSKOJ UTKANA U ODJEĆU
Vrlo brzo nakon toga, Jacquemus je svoje kolekcije počeo prikzivati na Tjednu mode u Parizu, a svaka od njih je svojevrsni hommage jugu francuske na kojem je odrastao. Osim u izgledu odjeće, to se očituje i kroz rad u timu koji čine uglavnom njegovi prijatelji i članovi obitelji pa je u jednom intervjuu za američki Elle rekao da njegova tvrtka nije kolektiv kao Vetements već prava obitelj i izvan posla.
I doista, prva manekeka i muza bila mu je vlastita majka, njegov životni partner Gordon von Steiner fotografira kolekcije, najbolja prijateljica Marine peče kolače i slane zalogaje za showroom i klijente, prijatelj Fabien Joubert vodi financije i prodaju, a prijateljica Jeanne Damas rado nosi komade iz kolekcija i promovira ih na svojim društvenim mrežama.
OSJEĆAJ ZA IT KOMADE
Od 2015. Jacquemus je kreirao niz nevjerojatno popularnih komada. Prvo su to bile kratke košulje s puf rukavima koje je nosila čak i Severina, a posebno je popularan bio model s točkicama kojim je dizajner pokrenuo lavinu povratka tog chic uzorka. Zatim su tu njegove žute mini torbice za kojima su poludile zvijezde poput Rihanne, a onda je za kreirao i taj slavni La Bomba šešir koji nose svi.
Ove sezone su njegov šešir nosile trendstereice od Emily Ratajkowski do Pernille Teisbaek, manekenka Emma Leth se u njemu udala, a pojavio se i na brojnim naslovnicama među kojima je posljednja ona španjolskog Voguea.
Da je u ovih par godina doista uspio, dokazuje i činjenica da je u lipnju ove godine pokrenuo i prikazao prvu kolekciju svoje linije za muškarce. Osim toga, u modnim se kuloarima šuška da bi upravo on mogao postati novi kreativni direktor Loewea (iako taj španjolski brend ima kreativnog direktora, J.W.-a Andersona), a te je glasine dodatno raspirio kad je objavio fotografiju influencerice Marte Lozano u svojoj crnoj mini haljini i s nje obrisao plavu Loewe torbu koju nosi na originalnoj fotografiji. Što god da se na kraju dogodilo, mi ćemo s velikim zanimanjem nastaviti pratiti njegov rad.