Bizarni incident u Indiji. Putnik ostao zaglavljen u WC-u aviona, stjuardesa mu ubacila poruku da ne paničari

Iz tvrtke su kazali kako će nesretnom putniku vratiti novac za kartu

Avion SpiceJeta
FOTO: Screenshot/X

Putnik na letu u Indiji u utorak bio je zaključan u WC-u aviona više od sat vremena nakon što je usred leta došlo do kvara na vratima. Let zrakoplovne kompanije SpiceJet iz Mumbaija do Balgalorea inače traje 105 minuta. Putnik je gotovo cijelo vrijeme leta proveo zatočen u malenom WC-u.

Iz WC-a su ga izvukli nakon što je avion sletio u Bangaloreu. Kompanija SpiceJet se ispričala zbog “neugodosti prouzročene putniku”.

“Ono što sada znamo je da je putnik sa sjedišta 14D otišao u WC neposredno nakon što je dozvoljeno otkopčavanje sigurnosnih pojasa. Nažalost, ostao je zarobljen u WC-u zbog neispravnih vrata cijelo vrijeme leta”, navodi se u priopćenju.

Pružena mu medicinska pomoć

“Tijekom putovanja, naša posada je pružala pomoć i bila uz njega. Po dolasku, inženjer je otvorio vrata WC-a i putniku je ukazana liječnička pomoć”, rekao je glasnogovornik SpiceJeta i dodao da će mu kompanija vratiti novac za kartu.

Iako zrakoplovna kompanija nije otkrila o kakvoj se medicinskoj pomoći radi, lokalni mediji javljaju da je muškarac bio u šoku. Putnik je pokušavao izaći iz WC-a, no vrata su bila zaglavljena, a on je dobio i napad panike.

“Jadnik je letio iz Mumbaija u Bangalore, a u WC-u je bio i tijekom slijetanja”, rekao je neimenovani dužnosnik zračne luke za Times of India.

Posada pokušala otvoriti vrata

Dodaje da je i posada tijekom leta u više navrata pokušala otvoriti vrata WC-a. Stjuardesa mu je kroz vrata ugurala poruku na kojoj ga je molila da ne paničari, navodi dužnosnik.

“Gospodine, dali smo sve od sebe da otvorimo vrata… Bez panike. Slijećemo za nekoliko minuta pa vas molimo da zatvorite poklopac komode, sjednete na njega i osigurate se. Čim se glavna vrata otvore, inženjer će doći”, pisalo je u poruci.

Indijski ministar zrakoplovstva rekao je da će u šest glavnih zračnih luka postaviti posebne urede u kojima bi se rješavali problemi putnika.