Hrvatskoj pošti trebalo 73 dana da odgovori na mail poslan na adresu za prigovore građana

Ekipi iz Hrvatske pošte za odgovor na upit trebala su 73 dana

Lipanj u Splitu za Hrvatsku je poštu bio problematičan mjesec. Pošiljke su kasnile, a nerijetko ni nisu stizale na adresu. Slobodna Dalmacija je 26. lipnja poslala upit kako bi doznala što se zbiva. Upit su poslali na mail na koji građani mogu slati prigovore, kontakt.szk@posta.hr. Odgovor su dobili danas, više od dva mjeseca kasnije.

I odgovor je prilično zanimljiv. “Poštovana gospođo, nastavno na Vaš prigovor koji smo zaprimili putem elektroničke pošte dana 26. lipnja 2023. godine molimo Vas da nam najkasnije u roku od tri dana dostavite adresne podatke primatelja kao i punomoć o zastupanju korisnika ukoliko se pošiljke ne odnose na Vaše ime i prezime”, stoji u e-mailu Hrvatske pošte.

Za odgovor su im trebala 73 dana

Vrijedi istaknuti da u tekstu nije naznačeno koji je sadržaj upita. Također, nije jasno zašto im je trebalo toliko vremena, točnije 73 dana, da odgovore na upit.

Osim toga, pošiljateljici upita nije upućena nikakva isprika zbog kasnog odgovora.