Šef tvrtke čiji su proizvodi popularni i u Hrvatskoj sablaznio savjetom: 'Siromašni bi za večeru trebali jesti pahuljice'

Njegova izjava izazvala je bijes građana na internetu

Multimilijunaš i izvršni direktor kompanije Kellogg’s Gary Pilnick smatra da bi siromašne obitelji trebale jesti pahuljice za večeru kako bi uštedjele novac. Njegova izjava o tome da je uobičajena hrana za doručak “puno pristupačnija opcija i za večeru” i da se radi o “hrani koja je u trendu” za siromašne obitelji, razbjesnila je građane.

Šef Kellogg’sa u reklamnoj kampanji pozvao je građane da “piletini daju slobodnu noć” i pojedu zdjelu Frosted Flakesa, Froot Loopsa, kukuruznih pahuljica ili možda mekinja s grožđicama. “Kategorija žitarica uvijek je bila pristupačna i obično je odličan odabir kada su potrošači pod financijskim pritiskom”, rekao je Pilnick.

“Ako razmislite o cijeni žitarica za obitelj u odnosu na ono što bi inače mogli potrošiti, to će biti puno pristupačnije”, dodao je.

‘Žitarice sada više u trendu’

Upitan bi li takvo razmišljanje moglo biti krivo shvaćeno s obzirom na to da su prehrambeni proizvodi u SAD-u poskupjeli za oko 25 posto od 2020., Pilnick je rekao da im to trenutno jako dobro pada. “Žitarice za večeru su nešto što je sada vjerojatno više u trendu i očekivali bismo da će tako biti i dalje jer su potrošači pod pritiskom cijena“, rekao je.

Ovo je izazvalo burne reakcije na društvenim mrežama. Građani su bijesni, neki njegovu izjavu uspoređuju s frazom – “neka jedu kolače” koja se povezivala s Marijom Antoanetom tijekom Francuske revolucije. Navodno ju je izrekla nakon što su je obavijestili da je njezin narod gladan, no kasnije se pokazalo da to nije bilo točno.

Korisnici optužuju Pilnicka da je licemjeran nakon što je otkriven podnesak Komisije za vrijednosne papire prema kojemu je Pilnicku prošle godine isplaćeno osam milijuna dolara plaće plus više od četiri milijuna dolara stimulacije, piše The Telegraph.

‘Dajte seljacima žitarice’

“Mislite li da hrani svoju djecu žitaricama za večeru?”, upitao je jedan korisnik. “Dajte seljacima žitarice za večeru!”, komentirao je drugi.

Tvrde da ni žitarice više nisu pristupačne i da oni koji ih jedu kako bi uštedjeli novac vjerojatno neće moći kupiti robne marke kao što je Kellogg’s. Obiteljsko pakiranje pahuljica stoji više od 10 dolara.

Dio građana doveo je u pitanje zdravstvenu dobrobit jedenja žitarica u dva obroka dnevno jer su mnoge marke pune šećera i nedostaju im hranjive tvari. Kellogg’s se o ovoj temi zasad nije oglasio.