Evo zašto Iva Šulentić i Mia Dimšić obožavaju online shopping

Girls Shopping on Laptop --- Image by © Mina Chapman/Corbis
FOTO: © Mina Chapman/Corbis

Sva sreća da postoji toliko neodoljivih shopping online destinacija tako da možemo zaboraviti na višesatno hodanje po dućanima, iscrpljujuće isprobavanje odjeće, čekanje u redu pred kabinom i na blagajni, gužvu i na ograničenje da se nose uvijek isti brandovi. Online dućani su postali nezaobilazna destinacija za one koji su u potrazi za trendovima po pristupačnoj cijeni. Prema istraživanju MasterIndex koje jeMastercard (listopad 2017.), na internetu kupuje čak 84% korisnika kartica, u usporedbi s 81% u listopadu 2016., a 34% ih to čini više puta mjesečno, što ukazuje na rast popularnosti kupnje online među Hrvatima. Najaktivniji online shopperi su ispitanici u dobnoj skupini od 30 do 39, s visokim stupnjem obrazovanja. Među njima je i TV voditeljica Iva Šulentić, koja online kupuje sve i svašta.

– U posljednje vrijeme su mi omiljene online destinacije Asos i Amazon. Nemam neki plan kupnje. Stoga se dogodi da svaki tjedan nešto kupim, pa onda dođe period da mjesecima ne kupim ništa. Nedavno sam bila aktivna u online shoppingu te sam si nabavila mini projektor – kaže 35-godišnja Zagrepčanka

Ženama i muškarcima je online shopping super stvar jer isti proizvod mogu pronaći mnogo povoljnije u odnosu na standardne trgovine nakon jednostavne usporedbe cijene u različitim trgovinama, mogu kupovati svakim danom u bilo koje vrijeme u trgovinama koje se nalaze i na drugom kraju svijeta, a recenzije i komentari na proizvod koji žele kupiti su često dostupne na internetskim trgovinama te mogu pomoći pri odabiru najboljeg proizvoda.

To su neki od razloga zašto i pjevačica Mia Dimšić uživa u online shoppingu.

– Zbog čestih nastupa diljem Hrvatske zapravo nemam vremena za kupovinu. Online kupujem sitne stvari koje me jako vesele kao što su maske za mobitel, nakit, satovi … svašta nešto što nema konfekcijski broj pa sam sigurna da će mi odgovarati. Omiljene web adrese su mi Ebay i Aliexpress, na kojem sam nedavno kupila choker, savršenu ogrlicu za nastupe – kaže 26-godišnja Osječanka.

A da bi online shopping bio uistinu jednostavan, brz, siguran i zabavan potrebna je još samo jedna stvar – kartica. Tako je, recimo, Mastercard® kartica jedna od najboljih “prijateljica” za online šoping. Prihvaćena je na milijunima lokacija širom svijeta, a kako biste bili dodatno zaštićeni, Mastercard je razvio uslugu SecureCodeTM koju je jednostavno aktivnirati u banci ili financijskoj instituciji koja je izdala Mastercard karticu. Šopingholičarkama će biti važan ovaj podatak – nakon što potvrdite narudžbu usluge ili proizvoda, pojavit će se prozor za unos SecureCodea koji se generira putem čitača kartice, tokenom ili mTokenom, odnosno upisom zaporke. Naime, i da netko drugi zna vaš broj kreditne ili debitne kartice, kupnja se ne bi mogla dovršiti bez unošenja ispravne SecureCode šifre, odnosno vaše sigurnosne potvrde identiteta.

 

Sadržaj donosimo u suradnji s partnerom Mastercard.