Galerija: Boris Štajduhar snimao je Kasandru tijekom cijele karijere. I tako su nastale ove magične fotografije

'Mislim da je odlično ispadala jer je voljela kameru i vjerovala u konačni rezultat', rekao nam je Štajduhar

FOTO: Boris Štajduhar

Fotograf Boris Štajduhar godinama je surađivao s ikonom hrvatske dance scene, Kasandrom. “Rado se fotografirala, imala je uvijek povjerenja u mene i često smo se družili, ali moram priznati kako sam se jučer prisjetio da je nikada u životu nisam vidio bez šminke i frizure – iako je uglavnom bila riječ o perikama”, ispričao je danas u razgovoru za Telegram.

“Bila je jako profesionalna. Ako smo se za snimanje dogovorili u njezinoj kući u 7 ujutro, ona me dočekala potpuno uređena. Nikada nije kasnila ili postavljala neke sulude zahtjeve, upravo zato mislim da je odlično ispadala jer je voljela kameru i vjerovala u konačni rezultat”, kazao je Štajduhar.

Kasandra ’90- ih Boris Štajduhar
Kasandra ’90-ih Boris Štajduhar

‘Uvijek je sjajno ispadala’

“Prva serija fotografija bila je ona poznata, s lisicama na rukama. Već mi je tada bilo jasno da će ta cura uspjeti. Bilo ju je lako fotkati; visoka i vitka, uvijek je sjajno ispadala”, prisjetio se.

“Fotografije iz zagrebačkog Zoološkog vrta snimali smo u kavezu s nilskim konjem, gepardima i indijskim tapirom. Oboje smo im ulazili u kaveze bez ikakvog osiguranja, hodali smo po Zoološkom vrtu i naprosto tražili mjesta na kojima bismo mogli napraviti dobre fotografije. Sjećam se da su se gepardi zaletavali prema nama, no ne znam zašto, mi se nismo bojali”, prepričao je i dodao kako ga ljudi često pitaju jesu li životinje na tim fotografijama photoshop. “A nisu! Sve je pravo!”, kazao je.

Kasandra u Zoološkom vrtu s gepardom Boris Štajduhar
Kasandra i nilski konj Boris Štajduhar
Kasandra s indijskim tapirom Boris Štajduhar

‘Tu je malo oklijevala’

Fotografije s nilskim konjem bile su njegova ideja, a Kasandra je tu ipak malo oklijevala. “Morao sam mu prvo ja gurnuti hranu u usta, a tek onda mu se ona usudila prići. Rekli su nam da smo jedine osobe, osim timaritelja, koje su mu u kavezu prišle u 20 godina”.

Zatim se osvrnuo na fotografije na kojima je Kasandra prilično obnažena, prekrivena krzom od kune. “To smo radili kao ilustraciju uvođenja kune, umjesto dinara, u platni promet. Taj je foto session izazvao veliki interes javnosti, a najčešće me danas svi traže fotografiju upravo iz te serije. Bila je i na nekim modnim revijama, daleko nakon što se Kasandra povukla iz javnosti”, kaže.

Fotografiranje u povodu uvođenja kune u Hrvatskoj Boris Štajduhar

‘Fizički se promijenila, ali i dalje je ostala dobra i profesionalna’

“Fotografije u boji snimljene su 2004. u Sheratonu, i to je bio zadnji fotosession koji smo radili. Intervju, ujedno Kasandrin prvi veliki istup nakon povlačenja, radila je Dubravka Tomeković. Ja sam je fotografirao, jer je ona tražila. Fizički se tada promijenila, bila je drukčija, ali i dalje je ostala pozitivna, dobra i profesionalna, kakvom ju pamtim”, prisjetio se.

“Lako smo nastavili gdje smo stali. Žao mi je da više neću imati prilike fotkati ju ili barem popiti kavu s njom”, zaključuje fotograf Štajduhar.

Sheraton, 2004. godine Boris Štajduhar
Sheraton, 2004. godine Boris Štajduhar