Japanski McDonald's predstavio pržene krumpiriće s čokoladnim umakom i nismo sigurni što da mislimo o tome

Japanski McDonald's neobičnom kombinacijom želi vratiti povjerenje kupaca

FOTO: YouTube

McDonald’s u Japanu ovoga tjedna je obogatio svoju ponudu prženim krumpirićima s dvije vrste čokoladnog umaka. Popularna fast food franšiza ovim potezom želi promijeniti svoje poslovanje u Japanu koje je u posljednje vrijeme na lošem glasu, prenosi The Guardian.

McDonald’s je u Americi u posljednja tri mjeseca 2015. godine zabilježio rast od 5.7 posto i postoje planovi za otvaranje 60 restorana u Rusiji, dok je prodaja u Japanu u padu zbog nekoliko skandala koji su naštetili ugledu firme i njenom poslovanju. Samo neki od njih su prošlogodišnje otkriće da je za pileće medaljone korišteno staro meso i incident kad je žena naručila piće u kojem su bili smrvljeni i prilično opasni komadi plastike.

Stoga su krenuli s inovacijama koje bi trebale privući kupce natrag, a u ovom slučaju to su krumpirići s mliječnim i čokoladnim umakom koji se prodaju po cijeni od 2,80 dolara.

https://twitter.com/McDonaldsJapan/status/692546719104569344

Dobra kombinacija okusa?

“Kupci će moći uživati u McChoco prženim krumpirićima u različitim prigodama, a radi se i o odličnom desertu. Ova kombinacija stvara prekrasan slani i sladak harmoničan okus”, navodi se u McDonald’sovoj objavi za medije.

Dosadašnje recenzije prženih krumpirića s čokoladnim umakom sugeriraju da kombinacija i nije tako loša kao što možda na prvu zvuči.