Javio se chef koji je dobio otkaz u Noelu Buje nakon incidenta s gostima; tvrdi da nije vikao

Daniel Tschachler iznio je svoju verziju događaja zbog kojeg je dobio otkaz

Mediji, među njima i Telegram, u nedjelju su prenijeli vijest kako je cijenjeni austrijski chef Daniel Tschachler dobio otkaz u restoranu Noel Buje nakon nedavnog incidenta s gostima. Naime, portal Kult Plave Kamenice objavio je kako je Tschachler vikao na goste, što su u restoranu oštro osudili. Sada se javio i sam Tschachler koji tvrdi da je incident bio bitno manje dramatičan nego što se pisalo te da je za otkaz doznao preko društvenih mreža.

Dakle, kako smo jučer prenijeli, Plava Kamenica je doznala da je chef navodno planuo na goste jer su zamolili da u kuhinji pričekaju s jednim od jela, kako bi mogli pogledati zalazak sunca. “Gost Noela Buje bio je na večeri sa suprugom”, napisali su. “U jednom trenutku odlučili su se prošetati do bazena koji se nalazi ispod restorana. Konobarici su rekli kako žele promatrati zalazak sunca, i zamolili je da u kuhinji pita mogu li pričekati tri minute s idućim jelom. Poslije minutu ili dvije, tvrdi gost, iz kuhinje je izašao chef Tschachler i počeo vikati na njih nezadovoljan što su se udaljili od stola”.

Vlasnik potvrdio otkaz

Gostima se odmah ispričao vlasnik istarskog restorana Ivan Jug koji je i potvrdio odlazak chefa. “Noel poštuje sve svoje goste, živi od svojih gostiju i za svoje goste, i nikada neće tolerirati nepristojno ponašanje prema gostima. Nažalost, chef Daniel Tschachler nije dijelio naš odnos prema gostima, pa zato više ne radi u Noelu Buje”, kazao je Jug.

No, danas se javio gospodin Tschachler koji je potvrdio da je razgovarao sa spomenutim gostima, ali tvrdi da nije vikao te da je za “otkaz o radu i nezadovoljstvo njegovim radom saznao na društvenim mrežama”.

‘Nisam povisio ton’

“Pod pretpostavkom da znam o kojem se gostu radi i zbog čije pritužbe ovako naglo više nisam chef u restoranu Noel, istina jest da sam razgovarao s njime tijekom te večeri (kao i sa svim svojim gostima, jer za chefa je važno znati reakciju i zadovoljstvo gosta hranom, kao i cjelokupnim iskustvom), ali ni na koji način nisam povisio ton na njega ili njegovu pratnju.

Zamolio sam ga da se vrati za stol i ako se zbog toga osjetio uvrijeđen – ispričavam se. Kod kreiranja menija, planira se cjelokupni doživljaj za gosta, ne samo u Hrvatskoj, već svugdje u svijetu radi se na što boljem iskustvu za gosta. Gdje god išli tasting menu ima svoj zadani tok jer svi želimo da naši gosti imaju najbolji mogući doživljaj hrane stoga je tok dosta strogo isplaniran unaprijed. Samim time, sva jela su planirana da se međusobno nadopunjuju.

Također bih dodao kako je cijeli moj tim dao otkaz nakon objave priče u medijima, a bez da su prethodno razgovarali sa mnom”, poručuje Tschachler te dodaje: “Obzirom da sam za otkaz saznao putem medija, te mi se nitko od poslodavaca nije obratio, planiram podići tužbu”.