Je li vrijeme za nove poslovne izazove? Evo testa koji bi mogao ponuditi odgovor

Znakovi koji govore da nam treba osvježenje

FOTO: Bench Accounting/UNSPLASH

Kako prepoznati je li vrijeme za nove poslovne izazove; to je pitanje kojim se psiholozi globalno bave desetljećima. Jedna od čestih pojava suvremenih zaposlenih ljudi svakako je i sindrom ‘burnouta’, odnosno pregorijevanja.

Ugledni Bloomberg nedavno je proveo i studiju na ovu temu, ističući kako je i ‘novo normalno’ na koje se svijet upravo pokušava priviknuti, potencijalni okidač. Kada radimo od kuće, izdvojeni iz svog uobičajenog miljea, više razmišljamo o nezadovoljstvima koje nam trenutačno zaposlenje izaziva.

Kako osluškivati svoje tijelo

Pod tim je okolnostima veća vjerojatnost i da iskusimo jednostavno zasićenje ili, u nekim slučajevima, sindrom ‘burnouta’. Važno je stoga osluškivati svoje tijelo i pratiti simptome. Najočitija su sljedeća tri:

Premorenost
koju karakterizira manjak energije i osjećaj da moramo uložiti napor kako bismo odradili i najjednostavnije zadatke.
Zatim je tu mentalno distanciranje od posla kojeg počinjemo doživljavati nevažnim.
Te, na kraju, neproduktivnost protiv koje se teško boriti.

Zašto postajemo kronično nezadovoljni poslom? Na subjektivnoj razini, to su najčešće veliki zadaci koje pred nas postavljaju uz nemogućnost kontrole; tu su i prihodi koji ne odgovaraju trudu koji smo uložili ni našim sposobnostima; ili smo izloženi šefovima koji omalovažavaju naš rad.

Ponekad nam trebaju novi izazovi

Kada se suočimo s nezadovoljstvom, ponekad nam je nužno promijeniti karijeru, a ponekad su dovoljni i dodatni izazovi koje možemo pronaći i u part-time poslovima. To je jedan od razloga zašto se mnogi odlučuju okušati u direktnoj prodaji.

Kako je nedavno objasnio predsjednik Udruge direktne prodaje, Goran Nikolić, prošle je godine od te industrije u Hrvatskoj ostvaren prihod od 120 milijuna kuna, a broj uključenih u proces redovito bilježi rast.

Treba pronaći pravog partnera

Partner u direktnoj prodaji mogao bi vam biti Herbalife Nutrition. U četrdeset godina postojanja, Herbalife Nutrition prerastao je u globalnu zajednicu s više od dva milijuna članova. Osobe koje se odluče postati nezavisni Herbalife distributeri, mogu računati na velikodušan plan naknada te rad prema uhodanoj, dokazanoj metodi.

Dobit će, nadalje, i temeljitu obuku, kao i podršku zajednice članova te neprestanu pomoć tima za odnose s kupcima. I na kraju, posao s Herbalifeom pokreće se jednostavno i za ulazak u biznis nije potrebno prethodno poslovno iskustvo.


Ovaj sadržaj omogućuje Herbalife, u suradnji s TG Studiom, in-house content marketing agencijom Telegram Media Grupe.