U neobičnom potezu, zbog štednje, Toblerone je promijenio izgled. Ljudima se baš i ne sviđa

Tvrtka je povećala razmake između trokutića u Velikoj Britaniji

FOTO: Twitter

Ljubitelji čokoladice Toblerone ostali su iznenađeni nakon što su se u Velikoj Britaniji počele prodavati dvije čokoladice Toblerona izmijenjenog izgleda, piše BBC. Tvrtka Mondelez International koja stoji iza ovog proizvoda, povećala je razmake trokutića na čokoladi kako bi smanjila težinu čokoladica od 400 grama i 170 grama.

Pojedini kupci okarakterizirali su ovaj potez “krivom odlukom” i rekli kako čokoladica s tim razmacima izgleda glupo. iz Mondeleza su poručili kako je do ovoga poteza došlo zbog povećanja troškova mnogih sastojaka. U priopćenju na Facebook stranici Toblerona, tvrtka je navela kako je morala donijeti odluku između mijenjanja izgleda čokoladice i povećanja njene cijene.

Čokoladice od 400 grama smanjene na 360 grama

To je rezultiralo time da je težina čokoladica od 400 grama smanjena na 360 grama, dok je težina čokoladice od 170 grama smanjene su na 150 grama, ali je veličina pakiranja ostala ista. “Izabrali smo promjenu oblika kako bi naš proizvod i dalje bio dostupan našim kupcima”, navodi se u priopćenju. Kupci su na društvenim mrežama Toblerona ostavili upite zbog čega je tvrtka promijenila izgled čokoladice, a ne njenu dužinu.

“Pošteno je smanjiti težinu čokoladice, no zbog čega su napravljeni veliki razmaci između segmenata? Po mom mišljenju to izgleda glupo, mogli ste jednostavno skratiti čokoladicu i zadržati njen originalan dizajn”, napisao je Lee Yarker, a slično su komentirali i drugi korisnici.

Problemi s višim cijenama mnogih sastojaka

Američka tvrtka Mondelez rekla je kako “kao i mnoge druge tvrtke, imamo problem s višim cijenama mnogih sastojaka”. “Nosili smo se s tim poskupljenjima što smo duže mogli, no da osiguramo da Toblerone ostanu na policama, da budu pristupačne i zadrže trijangularan oblik, morali smo smanjiti težinu dvije naše čokoladice u Velikoj Britaniji.”

Drugi proizvođači hrane prethodno su najavili povećanje cijena njihovih proizvoda i za to su okrivili pad funte koji je rezultirao odlukom Velike Britanije da napusti Europsku uniju. Glasnogovornica Mondeleza rekla je kako do promijene u izgledu nije došlo zbog Brexita. Ipak, ona nije rekla hoće li promijena izgleda čokoladica utjecati samo na njihove proizvode koje se prodaju u Velikoj Britaniji, a ne i ostatak Europe.